Clicky

روش هایی جهت معرفی رایگان وب سایت شما

سایت هایی جهت معرفی رایگان وب سایت شما

 راه اندازی یک وب سایت، چالش های متفاوتی پیش روی شما قرار خواهد داد. از کیفیت سرویس دهی هاست گرفته، طراحی قالب، مدیریت محتوا با CMS های مختلف تا هماهنگی همه این ابزارها بایکدیگر. اما امروز به کمک وبزی طراحی سایت ساده تر از قبل شده است. وبزی به عنوان یک سایت ساز قدرتمند، ابزارهای زیادی در اختیار شما می گذارد تا هرآنچه که در ذهن دارید را به شکل یک سایت منحصر به فرد بسازید. قالب ها و الگوهای آماده، ویرایشگر درگ اند دراپ و سیستم مدیریت محتوای بروز و پیشرفته بخشی از این ابزارها هستند که طراحی و مدیریت سایت را از امری پیچیده و پرچالش به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چطور یک سایت بسازیم؟


با همه‌ی این تفاسیراما قرار نیست در همین مرحله متوقف شویم. اگر ساخت سایت و راه اندازی آن را قدم اول رشد  کسب و کار بدانیم، بدون شک جذب ترافیک و بازدیدکننده قدم بعدی خواهد بود .


 

ارتقای یک سایت برای رسیدن به طیف وسیع تری از مخاطبان، فرایندی چند مرحله ای است. یکی از اولین مراحل این است که وب سایت های ارزشمند و ابزارهای آنلاینی را پیدا کنید که به شما در بهبود شرایط فعلی سایت تان کمک کنند. این ارتقا و بهبود در بخش های مختلفی انجام می‌گیرد که برخی از آنها مستقیما مربوط به سایت شما، مدیریت مخاطبان تان و حساب های شبکه های اجتماعی است، و برخی دیگر در انتخاب استراتژی و سیاست های کلی کسب و کارتان، شما را کمک می کنند. به همین خاطر ما لیست کاملی از همین ابزارهای آنلاین تهیه کردیم. هر کدام از این لینک ها، حضور هرچه بهتر شما را در فضای آنلاین تثبیت می کنند و با طرح راه حل های کاربردی، در رسیدن به جایگاه بهتر قدم به قدم همراه شما خواهند بود.
شروع می کنیم...

 

 

راهنماها یا دایرکتوری های آنلاین
 

اگر بخواهیم به ترتیب اهمیت و اثرگذاری یکی از این ابزارها را نام ببریم، دایرکتوری های آنلاین قطعا اولین مواردی هستند که در صدر این این لیست قرار می‌گیرند. جریان در همه این دایرکتوری ها تقریبا یکسان و مشابه است. شما ابتدا آدرس یا URL وب سایت تان را ثبت می کنید و اطلاعات کلی راجع به آن می نویسید.

 

این سایت ها، به طور پیوسته، اطلاعات شما را به بانک‌ های اطلاعاتی خود متصل می کنند، و تضمین می دهند که سایت شما در بین محتوا های قابل جست و جو است.

 

به عبارت دیگر با ثبت لینک خود در هر کدام از این ابزارها، مطمئن خواهید شد که هیچ موتور جست و جویی، شما را از قلم نخواهد انداخت. علاوه بر نمایش مستقیم محتوای شما، اضافه کردن لینک تان به این دایرکتوری ها، سئوی سایت شما را نیز بهبود می بخشد، به تدریج در رتبه بندی سایت ها، جایگاه بهتری کسب خواهید کرد.

 

 

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: آموزش ثبت سایت در گوگل

 

 

شبکه های اجتماعی و رسانه های کاربر محور
 

شبکه های اجتماعی برای صاحبان وب سایت‌ها بسیار مفید هستند. هر چند که تقریبا همه‌ی ما شبکه های اجتماعی محبوب را می شناسیم، اما آیا روش صحیح حضور و تبلیغات در این فضا را به درستی می دانیم؟  چه میزان از آن بهره می‌گیریم؟ بعنوان مثال با مزایای Pinterest  نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی چقدر آشنایی داریم؟ درباره شبکه های کاربر محور مثل WikiHow چطور؟ لینک های زیر می توانند برای گسترش نام و محتوای وب سایت شما بسیار مفید باشند.
همه آنچه نیاز دارید این است که روش کار هرکدام و سیاست های کلی هر شبکه را بدانید و در همان مسیر گام بردارید:

 

 

نشانه گذاری اجتماعی
 

اکثر وب سایت های ذکر شده، صرفا روی لینک شما تمرکز دارند و مخاطبان را بر اساس جست و جوی نام شما یا واژگان کلیدی که توضیحات تان نوشتید، شناسایی می‌کنند. اما در ابزار های زیر، تأکید بر روی محتوا و مضامینی است که شما تولید یا منتشر می کنید. شما در این شبکه ها می توانید به صفحه اصلی سایت، محصولات، پست ها، تصاویر یا ... مستقیما لینک بدهید. این پلتفرم ها محتوای ارسال شده از سمت شما را در بین حلقه های مخاطبان در سراسر وب سایت شان پخش می کنند و باعث بیشتر دیده شدن شما می شوند.

 

منتشر شدن مقاله یا نوشته ای از شما در سایت های پربازدید به شکل قابل توجهی ترافیک سایت شما را بالا می برد و تاثیر بسیار زیادی نیز در سئو شما خواهد گذاشت.

 

 

 

تجربه استفاده از ابزارهای آنلاین برای ارتقای سایت
 

شما چه تجربه ای در استفاده‌ی هر کدام از این ابزارها دارید؟  کدام ابزارهای داخلی یا خارجی دیگری را می شناسید که می توانند در ارتقای یک سایت به وب مسترها کمک کنند؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ساخت سایت حرفه ای تنها با چند کلیک
 

همین حالا به کمک سایت ساز وبزی، سایت منحصر به فرد خودتان را طراحی کنید...

    ۵
    از ۵
    ۲۷ مشارکت کننده

    برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

    رایگان شروع کنید