Clicky

مزایای ساخت سایت برای فروشگاه های اینستاگرامی چیست؟

مزیت های داشتن سایت برای فروشگاه های اینستاگرامی

در این مقاله قصد داریم سوالی که این روزها دغدغه بخش زیادی از مشتریانمان هست را پاسخ دهیم:

 

برای فروش محصولاتم یک پیج اینستاگرامی دارم که فروش خیلی خوبی هم دارد آیا با این وجود نیاز به داشتن سایت هست؟ ایجاد سایت و فروشگاه اینترنتی برای فروشگاههای اینستاگرامی چه مزایایی میتواند داشته باشد؟

 

با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید که داشتن سایت در کنار پیج اینستاگرام و کانال تلگرام و... چه قابلیتهایی برای کسب و کار آنلاین شما دارد و از همه مهم تر به تفاوت و مزایای چشمگیر ساخت سایت با وبزی پی میبرید.  

 

خیلی از فروشگاههای اینترنتی چون در اینستاگرام فعال هستند و درآمد خوبی هم دارند فکر میکنند که دیگر نیازی به داشتن سایت نیست٬ در صورتی که پتانسیل فروش شما زمانی افزایش می یابد که از کانالهای مختلفی برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده کنید.

 

 

 

حال مزایای حضور در کانالها و بسترهای مختلف چیست؟

 

  1. مشتریان شما در فضاهای متفاوتی حضور دارند  پس با حضورتان در بسترهای مختلف مشتریانتان را از دست نمیدهید و آنها هم به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.
  2.  با این کار می‌توانید حجم فروشتان را افزایش دهید.
  3. در هر شرایطی پایه های کسب و کار شما محکم بوده و هیچ چیزی نمیتواند بیزینس شما را تحت تاثیر قرار دهد٬ شما باید احتمالات مختلف را در نظر گرفته و برای سناریوهای مختلف آماده باشید. (با اختلال در اینستاگرام و یا تلگرام و... نباید بیزینس شما هم مختل شود چرا که شبکه های اجتماعی پایدار نیستند و ممکن است روزی به هر دلیلی دچار اختلال شوند پس شما باید بستری پایدار همانند "سایت" برای کسب و کارتان داشته باشید که تضمین کننده فعالیت و حضور شما باشد.)

 

مزایای داشتن سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

 

سابق بر این شاهد اتفاقات غیر منتظره ای بودیم٬ اعم از قطع شدن ناگهانی تلگرام که خیلی از کسب و کارها انتظارش را نداشتند و با افت شدید فروش مواجه شدند و یا اینکه ِآمدن ویروس کرونا که پایان سال ۹۸ را برای خیلی از کسب و کارها تبدیل به کابوس کرد .

 

باید از این اتفاقات درس گرفت تا اگر در آینده مجدد شاهد اتفاق پیش بینی نشده ای بودید بتوانید بیزینس خود را از اثرات آن در ایمن نگه دارید.

 

 

 

داشتن تنها پیج اینستاگرام برای فروش محصولات ٬ دردسرها و محدودیتهایی دارد 


شما برای فرایند ثبت سفارشات ٬ واریزی ها ٬ بررسی موجودی انبار و ... نیازمند به داشتن سیستمی یکپارچه هستید که تمام پروسه بدون خطا و بصورت سیستماتیک و بدون نیاز به ثبت دستی انجام شود .

شاید حالا ذهنتان درگیر دغدغه ها و دردسرهای طراحی سایت فروشگاهی باشد و شاید تا الان بخاطر همین نگرانی ها اقدامی برای داشتن سایت نکرده باشید!

برای داشتن سایت روشهای متفاوتی وجود دارد که بسته به نیازتان میتوانید انتخاب کنید اما با سایت ساز وبزی شما میتوانید براحتی و بدون نیاز به کدنویسی و دردسر یک سایت حرفه ای برای خود بسازید.

 

معایب فروش در اینستاگرام

 

مزایای ساخت سایت با وبزی

 

  1. شما با وبزی می توانید طراحی سایت خود را براحتی و بدون نیاز به هیچ گونه تخصص و دانش فنی انجام دهید.
    نکته جالب اینکه هیچ محدودیتی برای جایگذاری متون و عکسها در سایتتان ندارید.(عدم محدودیت و انعطاف پذیری چشمگیرترین مزیت پلتفرم وبزی است.)

     
  2. برای سایت فروشگاهی شما قابلیت کنترل موجودی انبار را دارید به این ترتیب که اگر موجودی کالا به اتمام رسیده باشد یا اگر فقط یک عدد از آن کالا موجود باشد به شما اطلاع داده میشود تا بتوانید  کالا را موجود کنید و دیگر دغدغه ی چک کردن موجودی محصولات را نداشته باشید بخصوص در حالتی که تعداد و تنوع کالاها خیلی زیاد باشد. (مشاهده ویژگی‌های فروشگاه ساز وبزی)

     
  3. خبر خوب اینکه شما بی نهایت محصول میتوانید داخل سایتتان قرار دهید و چه چیزی بهتراز اینکه محدودیتی برای تعداد کالای موجود در سایت ندارید.

     
  4. قرار دادن متن سفارشی برای محصولات از دیگر قابلیتهای جذاب فروشگاه ساز وبزی هست.

     
  5. میتوانید برای محصولات در جشنواره ها و کمپین های مختلف کد تخفیف در نظر بگیرید.

     
  6. با استفاده از فروشگاه ساز وبزی می توانید، محصولات فیزیکی، دیجیتال و حتی دانلودی را هم بفروشید.

     
  7. امکان قرار دادن وبلاگ و خبرنامه در داخل سایت وجود دارد که برای بحث سئو و تعامل بیشتر با مخاطبین بسیار مناسب است.

     
  8. با مطالعه آموزش رایگان سئو که وبزی برای کاربرها تهیه کرده میتوانید برای بهتر دیدن شدن سایت خود و بالا رفتن رتبه سایتتان در گوگل اقدام کنید.

     
  9. میتوانید با تماس گرفتن با مشتریانی که فرآیند خرید خود را نیمه کاره رها کرده اند نرخ فروشتان را افزایش دهید.

     
  10. امکان رسپانسیو شدن سایت برای موبایل و تبلت و ... وجود دارد تا کاربر از دیدن سایت شما تجربه خوبی داشته باشد.

     
  11.  همینطور سرعت لود سریع که از مزایای عالی سایت های وبزی هست.

     
  12. امکان آپدیت دسته جمعی محصولات که برای بروزرسانی اطلاعات محصولات کار شما را ساده تر میکند و به کارتان سرعت میدهد.

     
  13. امکان امتیاز دهی به محصولات و وبلاگها  که امکان تعامل بیشتربا مشتریان را فراهم میکند تا در جریان نظرات مشتریها قرار بگیرید و تغییرات لازم را لحاظ کنید.

     
  14. دریافت خروجی اکسل اعضا که به شما در مدیریت مشتریانتان کمک بسزایی میکند. (هرچقدر بیشتر در جریان اطلاعات مشتریان و فرایند کاریتان باشید بی شک موفق تر خواهید بود.)

     
  15. امکان اتصال به سرویس ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ که شما میتوانید به مشتریانتان بعد از هر خرید و یا برای معرفی محصولات و تخفیفات جدیدتان ایمیل یا اس ام اس ارسال کنید.

     
  16. امکان اتصال به ابزارهایی مثل گوگل انالیتیکس و گوگل وبمستر و... که بتوانید فرآیند تحلیل و آنالیز ورودیهای سایتتان را بررسی کنید  تا متوجه شوید که کدام روش ورودی بیشتری برای شما به همراه دارد.

     
  17. پشتیبانی: پشتیبانی همیشه یکی از دغدغه های مهم کاربرها بوده که بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید خدمات مورد نظرشان بکنند از این جهت در وبزی همواره یک تیم صبور و با حوصله در تیم پشتیبانی پاسخگوی سوالات و دغدغه های شما هستند و مشتاقانه به مسائل فنی شما برای ایجاد تغییرات داخل سایتتان پاسخ میدهند و حتی در خصوص راهکارهای افزایش فروش محصولات و خدماتتان راهنمای شما هستند.

 

مزایای ساخت سایت با وبزی

 

پشتیبانی و پاسخگویی متعهدانه و در دسترس بودن از مزایای چشمگیر تیم ماست


این موارد تنها بخشی از قابلیتهای بی نظیر سایت‌های وبزی هست که به شما این امکان را میدهد که در بازار پر رقابت این روزها حرفه ای تر ظاهر شده و قدرت بالاتری برای جذب و حفظ مشتریانتان داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت وبزی شده و ویژگی‌ها و امکانات و تعرفه های ما را با دقت بررسی بفرمایید.

همکاران ما در وبزی هم پاسخگوی سوالات شما هستند. ۰۲۱-۲۲۲۲۵۰۶۴ - با ما تماس بگیرید!

۵
از ۵
۳۱ مشارکت کننده

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید