Clicky

چرا سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی بهترین انتخاب برای ساخت سایت شماست؟

سایت ساز وبزی



چرا این یکی با بقیه فرق دارد؟

 

تمامی کسب و کارها می گویند ما با بقیه فرق داریم، متفاوتیم و مدعی این هستند که ما بهترینیم..!

 اما در گذر زمان دقیقا مشخص میشود که داستان از چه قرار بوده و چقدر این ادعا صحیح است؟

 

راستش کم نیستند افرادی که بدون شناخت، تحقیق و بررسی انتخابی کردند که آخرش منجر به پشیمونی شده است و این انتخاب عجولانه هزینه های زیادی برایشان به بار آورده است.

ـ پس چه بهتراست  که از همان اول کار به انتهای کار فکر کنیم!

 

 اگر اول کار یک مقدار دقیق تر و با حوصله تر همه جوانب رو بسنجید دیگر خیالتان از نتیجه نهایی انتخابتان راحت است و در نهایت می‌دانید که شتابزده و تحت تاثیر هیجان و تبلیغات اقدام نکرده اید!

 

ـ شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که اصلا داریم در مورد چه چیزی صحبت میکنیم؟!

صحبتمان درمورد بحث داغ ساخت سایت است که این روزها افراد زیادی با این موضوع درگیر هستند که چگونه و از کجا یک سایت حرفه‌ای تهیه کنند که همه نیازهایشان را برآورده کند.

 

وبزی یک سایت ساز بی نظیر است که در اقدامی هوشمندانه در طی سالها فعالیت خود، به بررسی نیاز ها و دغدغه های مشترک کاربرها و برندها و مجموعه ها پرداخته است و نقاط درد و نیاز مشتریها را کشف کرده و یک پلتفرم منعطف و کاملا کاربردی طراحی کرده تا بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز کاربرهایش را رفع کند.


 

ساخت سایت با سایت ساز وبزی

 

ما در وبزی همیشه تلاشمان این بوده است که بهترین خدمات را به مشتریان‌مان ارائه دهیم که در تمامی مراحل کار نگران چیزی نباشند و با خیال تخت و یک دنیا رضایت از انتخابی که کرده اند با وبزی کار کرده و لذت ببرند.

 

شاید باورتون نشود اما ما حتی بهتر از خودتان میدانیم که نیازتان چیست!

 

 

((آنچه خوبان همه دارند     تو یکجا داری))

 

 

حالا رضایت و حال خوب مشتریان وبزی از کجا نشات میگیرد؟

 

۱.وبزی یک پلتفرم جذاب و انعطاف پذیراست

 

انعطاف پذیری برجسته ترین قدرت وبزی است، چون مشتریان از محدودیت بیزارند!

 

شما داخل پلتفرم وبزی هر کاری که دلتان بخواهد میتونید انجام بدهید، مثل یک خانه که میتوانید بکوبید و بسازید تا از صفر و با سلیقه خود دیزاینش کنید و در نهایت همان چیزی که در ذهنتان بوده و میخواستید را خلق کنید…

 

۲.بلافاصله سایتت در اختیارت است

 

کافیست وارد سایت وبزی شوید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و محتوای مورد نظر را داخل سایت بچینید و در نهایت تعرفه ای که میخواهید را تهیه کنید، بلافاصله سایت در اختیارتان قرار میگیرد و دردسر و اذیت شدن و وقت تلف کردن هم ندارد

 

با وبزی اعصاب شما راحت است و میتوانید تمرکز خود را فقط بر روی کار و پیش بردن اهداف سایتتان بگذارید!

 

۳.فدای سرتان اگر که تخصص طراحی سایت و برنامه نویسی ندارید!

 


 

راه اندازی سایت بدون نیاز به دانش کد نویسی و طراحی سایت

 

مهم ترین قسمت داستان وبزی آنجایی است که اصلا نیازی نیست که طراحی سایت و کدنویسی بلد باشید.

و با امکاناتی که در وبزی دارید میتوانید یک سایت حرفه ای و جذاب بسازید، طوری که هر کسی ساییتان را ببیند تصورش این باشد که میلیونها تومان بابت طراحی سایتتان هزینه کرده اید در صورتی که هنر دست خودتان بوده است!

 

پس هر چقدر خلاقیت و سلیقه دارید اینجا خرج کنید و هنرتان را به نمایش بگذارید!

 

ممکن است حتی شما یک نمونه سایت خارجی دیده باشید که کلی چشمتان را گرفته باشد و دلتان یک سایت مشابه آن را بخواهد میتوانید خودتان همان سایت را با وبزی بسازید.

 همین قدر فوق العاده و جذاب(:

 

این میزان از انعطاف پذیری مشتری ها را به وجد می آورد!

 

حتی شما میتوانید پایتان را فراتر از قالب‌ها و نمونه کارهای ما گذاشته و یک سایت جادویی برای خود خلق کنید.

بالاخره شما قرار است یک تایم طولانی با سایتتان کار کنید پس باید فضای دلچسبی برایتان داشته باشد و توقع و نیازهایتان را رفع کرده و به مشتریانتان حس خوبی بدهد.

 

۴.محدودیت در وبزی معنایی ندارد..!


 

در سایت ساز وبزی به تعداد نامحدود میتوانید محصول قرار دهید.

 

-شما هر تعداد محصول، نوشته و صفحه داشته باشید میتوانید داخل سایتتان بگذارید، هیچ محدودیتی در گذاشتن محصولات و ... وجود ندارد.  

 

۵.مگر از این ساده تر هم داریم؟!

 

تا دلتان بخواهد کار کردن با وبزی ساده و راحت است...

 

وارد پنل مدیریت سایتتان بشوید و هر بخشی را که می خواهید، ویرایش دارد. هر چیزی را که بخواهید میتوانید اضافه یا کم کنید و حتی به سایتتان افکت های مختلف بدهید  تا ظاهر سایتتان رنگ و لعاب بهتری گرفته و حرفه ای تر بنظر برسد..!

 

 

یاد گرفتن نحوه کار کردن با وبزی از شما ۴۵ دقیقه بیشتر زمان نمیبرد همینکه تست کنید خودتان می‌بینید که چقدر آسان و ساده است.

با چند تا کلیک و به سرعت میتوانید سایت میلیونی خود رو بسازید بدون اینکه نیاز باشد یک طراح یا برنامه نویس کنار دستتان بنشیند!

 

 

۶.وبزی یک پکیج کامل و یکپارچه است

 

با تهیه سایت از وبزی همه آن چیزی که یک سایت حرفه ای و موفق نیاز دارد بطور کامل دارید.

 

نیازی نیست هاست را جدا بخرید، دامنه را جدا بخرید و بابت هر ابزار و امکان جدیدی هزینه مجزا پرداخت کنید و وقت بگذارید. 

 

با تهیه خدمات وبزی، هم پول کمتری می‌پردازید، هم وقتتان تلف نمی‌شود و هم برای  خودتان یک سایت تمام عیار می‌سازید.

 

۷.همیشه امکان ایجاد تغییر هست

 

در هر پروسه و مرحله از کارتان که باشید می‌توانید داخل سایتتان تغییر ایجاد می‌کنید بدون اینکه نیاز باشد مثل روش های دیگر کلی صبر کنید تا طراح سایتتان در تایم آزادش تغییراتی که میخواهید را انجام بدهد و کلی وقتتان تلف بشود و اذیت بشوید …

 

 

خلاصه که اینجا شما رئیسید و شمایید که تصمیم می‌گیرید و تغییر ایجاد می‌کنید بدون وابستگی و محدودیت های اعصاب خردکنی که در سایر روشها وجود دارد که برای مشتریان عموما عذاب آور است!

 

 

۸.سرعت و امنیت بالا

سرعت سایت های وبزی بسیار بالاست

 

سایتی که سرعتش پایین باشد مشتری را کلافه میکند و هرگز مشتری برای لود شدن سایت شما صبر نمی‌کند دقیقا در همان لحظه مشتری به سراغ سایت رقیبتان می‌رود و این دقیقا نقطه ضعف شما می‌شود و سبب افت امتیاز سایت شما و برتری رقبا می‌شود.

 

در تمام ایران ما جزو معدود شرکتایی هستیم که از سرورهای نسل ۱۰ استفاده میکنیم که امنیت اطلاعات سایت شما را تضمین میکند.

از همه مهم تر اینکه به سایتهای شما هاست اختصاصی تعلق میگیرد به همین علت سرعت سایت‌های وبزی بسیار بالاست میتوانید وارد سایت وبزی شوید و نمونه سایت‌های مشتریان ما را تست کنید و سرعت آنها را ببینید تا از سرعت سایت ها خیالتان راحت شود.

امنیت سایتهای وبزی

 

۹.سایت شما ریسپانسیو بوده و شیک نمایش داده میشود

 

سایت های وبزی ریسپانسیو هستند

 

قطعا میدانید که ۷۰ درصد کاربرها با موبایل وارد سایت شما می‌شوند پس باید سایت شما برای آنها خوب نمایش داده شود.

بعد از ساخت سایتتان میتوانید با یک کلیک براحتی حالت ریسپانسیو سایتتان را برای موبایل و تبلت و ... تنظیم کنید تا مشتری تجربه خوبی هنگام مشاهده سایت شما در موبایل داشته باشد.

 

ریسپانسیو بودن یعنی اینکه سایت شما بتواند با صفحه های نمایش کوچک تر هم تطبیق پیدا کرده و داخل موبایل و ... هم خوب و اصولی نمایش داده شود که اصطلاحا ریسپانسیو باشد.

 

ریسپانسیو بودن سایت برای گوگل مهم است.

 

۱۰.آموزش های رایگان هم داریم

 

این سیستم دقیقا برای کسانی طراحی شده که با مباحث کامپیوتر آشنا نیستند.

 اما برای اینکه در این مسیر دلتان قرص باشد و جایی گیر نکنید، هر آِموزشی که نیاز باشد در قالب ویدیو داخل سایت وبزی قرار داده ایم و در هر یک از مراحل کار اگر مشکل و یا سوالی داشتید میتوانید از آموزش‌های رایگان داخل سایت و راهنمایی های بخش پشتیبانی بهره مند شوید و بی وقفه به رشدتان ادامه دهید.

 

۱۱.طراحی اختصاصی هم داریم

طراحی اختصاصی سایت با وبزی

 

اگر مشغله کاری دارید و یا فکر می‌کنید به هر دلیلی خودتان توان و زمان کافی برای ساخت سایت و درج محتوا داخل سایتتان را ندارید و دوست دارید طراحی سایتتان خاص‌تر و متمایز‌تر شود برای شما هم راه حل داریم.

 تیم طراحی وبزی میتواند در ازای یک مبلغ مناسب تمام این پروسه را انجام داده و یک سایت حرفه ای تحویلتان بدهد تا شما هم در زمانتان صرفه جویی بشود.

 

 

۱۲.سایت‌های وبزی سئوپذیرند

 

همانطور که میدانید یک بخش سئو، سئوی تکنیکال است که به زیرساخت‌های سایت شما ارتباط دارد.

 در راه اندازی سایت‌های شما تمام اصول تکنیکال سئو به درستی و با نهایت دقت انجام شده پس از این موضوع هم خیالتان آسوده باشد!

 

۱۳.آموزش های رایگان سئو 

 

بعد از راه اندازی سایت قطعا مهم ترین دغدغه شما این خواهد بود که حالا چطور میتوانم از سایتم بهره وری بیشتری داشته باشم و آمار بازدید کنندگان سایتم را بالا ببرم؟!

 

ما حتی به قدم های بعد از راه اندازی سایتتان هم فکر کرده ایم به همین خاطر یک سری آموزشهای کاربردی قرار اده ایم تا راهنمای شما برای ادامه مسیر باشند، کافیست چند ساعت زمان بگذارید تا با مفاهیم سئو آشنا شوید و خودتان بدون هزینه اضافی و وابستگی به کسی بتوانید وضعیت سایتتان در موتورهای جستجو را بهبود ببخشید.

 

۱۴.سئوی اختصاصی هم انجام مید‌هیم

سئوی اختصاصی وبزی

 

اگرتمایل دارید که از همان ابتدا تیم متخصص وبزی سئوی سایتتان را انجام بدهد که سریع تر به نتیجه برسید و هر ماه شاهد روند صعودی رشد سایتتان باشید میتوانید از وبزی کمک بگیرید.

 

اول از همه کلمات کلیدی که میخواهید در آن‌ّها رتبه بگیرید را مشخص کنید و بعد کار را به وبزی بسپارید و سایتتان را در صفحه اول گوگل ملاقات کنید.

 

۱۵.نمونه کارهای حرفه ای در تمامی زمینه های کاری

 

در قسمت نمونه کارها، سایت‌ها و کسب و کارهای مختلفی که به ما اعتماد کردند را میتوانید ببینید که با دیدن این نمونه های متنوع و موفق شما هم متوجه میشوید که چه طرحی برای کار شما مناسب تر است و دیگر بلاتکلیف و گنگ نیستید.

  

 

۱۶.به گوگل انالیتیکس و گوگل وب مستر ... هم میتوانید متصل شوید

 

اتصال سایت شما

 

خوبی داشتن سایت این است که یک راه ارتباطی خوب با مشتریان شماست که میتوانید از مشتری‌ها آمار گرفته و اطلاعات آن‌ها را تحلیل کنید تا بفهمید که...

 

  •  در هر صفحه سایت شما رفتار کاربران چگونه بوده است؟
  •  مشتری از کجا وارد سایت شما شده است؟
  •  کدام سایت ورودی بیشتری داشته است؟
  •  کدام صفحه برای مشتری جذاب تر است و ....

 

می‌توانید سایتتان را به گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس وصل کنید و آمار تمام بخش های سایت خود را داشته باشید و استراتژی های بعدی کارتان را دقیقا طبق سلیقه و نظرات مشتریانتان بچینید چون با  مخاطبتان بیشتر آشنا شدید و همین موجب رشدتان خواهد شد.

 

۱۷.ابزارهای مارکتینگ رو هم دارید

امکان اتصال به سیستم ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ

 

شما با یکسری قابلیت‌های وبزی میتوانید در حوزه بازاریابی و فروش محصولات خود قوی‌تر عمل کنید!

 

امکان اتصال به سیستم ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ هم وجود دارد تا برای خوشامدگویی یا تبلیغات و درصد تخفیف‌ها و .. به مشتریان اطلاع رسانی کنید.

میتوانید کد تخفیف برای هر محصول در نظر بگیرید، هر فیلتری که بخواهید داخل سایت قرار دهید، امکان امتیاز دهی به محصولات و وبلاگ‌ها هم وجود دارد که شما را با سلیقه و نیاز مشتری آشنا تر می‌کند.

 

خلاصه بدانید داشتن یک سایت زیبا تمام راه نیست بلکه بعد از راه اندازی سایت شما باید برای قدم های بعدی و چالش های مسیرتان برنامه ریزی دقیق داشته باشید و با بازخوردهایی که از مشتریانتان می‌گیرید و با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار دارد میتوانید مجدد سایتتان را تغییر دهید تا به نتیجه مطلوبی که می‌خواهید برسید.

 

 

۱۸.قابلیت چند زبانه شدن

 

اگر تمایل دارید که سایت شما چندزبانه باشد این امکان در وبزی برایتان مهیاست که به هر زبانی که میخواهید سایت خود را راه اندازی کنید و در این بخش هم آزادی عمل دارید.

 

۱۹.چهارده روز تست رایگان

۱۴ روز تست رایگان سایت ساز وبزی


با تمام این اوصاف قطعا نیاز دارید تا تمام این موارد را خودتان بررسی کنید تا به جمع بندی برسید که آیا وبزی برای شما مناسب است یا نه؟!

برای اینکه با وبزی بیشتر آشنا بشوید و کار با پنل مدیریت را ببینید به شما ۱۴ روز زمان داده ایم تا سایت خود را بسازید و بعد از تجربه وبزی به تهیه تعرفه مدنظر خود بپردازید. در صورتی که بعد از ۱۴ روز همچنان مشغول طراحی سایت خودتان باشید به صورت خودکار ۱۴روز دیگر هم تمدید میشود.

 

میدانستید وبزی بیشترین تایم تست رو بین سایر مجموعه ها دارد؟!

 

۲۰.متناسب با نیازتان هزینه کنید

سایت ساز ارزان وبزی

 

وبزی امکانات متنوع زیادی دارد منتها مشتری‌های ما نیازهای متفاوتی دارند و همگی آنها به همه این امکانات نیاز ندارند از همین جهت ما پکیج های مختلفی را برای مشتریان خود با درنظر گرفتن نیازهای آنها در نظر گرفتیم تا هزینه ای که پرداخت می‌شود، منطقی و مقرون به صرفه باشد.

 

‌ می‌توانید از بین تعرفه های موجود آن تعرفه که متناسب با نیاز و بودجه شماست، انتخاب کنید.

 

۲۱.امکان ارتقای سایت هم وجود دارد

 

شما محدود به طرحی که خریداری کرده اید نیستید!

اگر بعد از یک بازه زمانی تمایل داشتید که سایت خود را ارتقا دهید و از امکانات بیشتر وبزی بهره مند شوید میتوانید سایت فعلی خود را ارتقا داده تا از سایر قابلیت‌های وبزی هم بتوانید بهره ببرید.

 

۲۲.پشتیبانی قوی

پشتیبانی قوی سایت ساز وبزی

مثل کوه پشتتان هستیم

 این حکایت بچه های تیم پشتیبانی وبزی است که در تمامی مراحل کار حتی وقتی تازه با وبزی آشنا شده اید و در مرحله تست سایت هستید، از همان لحظه همراهیتان می‌کنیم.

 

دقیقا راه و روش را به شما نشان می‌دهیم و تا زمان ساخت سایت به شما رایگان، مشاوره میدهیم تا موفق به ساخت سایت موردنظر خود بشوید و این حجم از همراهی به مشتریان دلگرمی و انگیزه می‌دهد تا سالها همراه وبزی باشند و بتوانند در کنارش رشد کنند.

 

خیلی وقت‌ها مشتریانی داریم که از روشهای دیگر راه اندازی سایت و خطاهایش و پشتیبانی ضعیفشان به قدری اذیت شده اند که حاضرند چندین برابر هزینه کنند اما در قبالش خدمات خوبی بگیرند و زمانشان بیهوده تلف نشود و تیمی دلسوزانه و با حوصله راهنماییشان کند تا مجبور نباشند برای یک راهنمایی ساده روزها صبر کنند و در همون زمان انتظار از رقبای خود عقب بمانند.

 

تیم پشتیبانی قدرتمند وبزی در تک تک مراحل و هر زمانی که نیاز به راهنمایی داشته باشید و نگران فرآیند کار سایت خود باشید شما رو با دادن اطلاعات درست هدایت می‌کنند تا کارتان بهتر پیش برود.

 

هنوز مطمئن نیستید که وبزی بهترین سایت ساز ایرانی است؟

 

البته که همه میگویند: ما خوبیم و اصطلاحا هیچ ماست بندی نمیگوید ماست من ترش است.

از همین جهت پیشنهاد می‌کنیم که حتما از تایم تست ۱۴ روزه وبزی استفاده کنید و خودتان سایتتان را بسازید تا خودتان متوجه شوید که آیا وبزی بهترین سایت ساز ایرانی است یا خیر؟

۵
از ۵
۳۸ مشارکت کننده

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید