Clicky

بهترین لوگو ساز ها برای ساخت و طراحی لوگوی رایگان به صورت آنلاین

آیا برای کسب و کار خود به یک لوگو احتیاج دارید؟ طراحی لوگو فرآیند نسبتا پر هزینه ای است و بسیاری از کسب و کارهای تازه کار بودجه کافی برای سفارش طراحی لوگو را ندارند. همچنین ممکن است شما یا افراد تیمتان توانایی و مهارت لازم برای طراحی لوگو را نداشته باشید. با این حال همه ما می دانیم به که طراحی لوگو تا چه اندازه روی معرفی و ایجاد هویت تصویری برند تأثیر می‌گذارد. در چنین شرایطی چگونه می‌توان یک لوگو حرفه‌ای طراحی کرد؟ پیشنهاد ما در این شرایط استفاده از ابزارهای لوگو ساز رایگان است.
ابزارهای لوگو ساز رایگان، سایت‌هایی هستند که به شما اجازه طراحی یک لوگو یا دانلود لوگوهای آماده را می‌دهند. در این جا ما تعدادی از بهترین ابزارهای لوگو ساز رایگان و آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

لوگو ساز رایگان Tailor Brands

Tailor Brands یک ابزار طراحی گرافیکی چند کاره است که به شما برای طراحی و ساخت یک لوگو خاص برای کسب و کارتان کمک زیادی می‌کند. در فرآیند ساخت لوگو در این سایت، سوالاتی در مورد برند، کسب و کار، حوزه فعالیت و ویژگی‌های خاص لوگو مد نظر از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید. زمانی که به این سؤالات پاسخ دادید، بلافاصله یک لوگو کامل برای شما به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این، ابزار لوگو ساز رایگان Tailor Brands گزینه‌های جایگزین دیگری نیز برای شما آماده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا لوگوها را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.
از ویژگی‌های دیگر این ابزار لوگو ساز آنلاین این است که سایت به صورت پیش فرض گرافیک‌هایی برای صفحات مجازی و تبلیغات شما نیز با استفاده از لوگو ساخته شده، آماده می‌کند. در نهایت بعد از انجام تمام مراحل شما می‌توانید فایل لوگو ساخته شده را در فرمت‌های مختلف با بیشترین کیفیت دانلود کنید.

 

 

لوگو ساز رایگان Canva

لوگو ساز رایگان Canva

Canva مدتی است که به جمع ابزارهای طراحی رایگان پیوسته است و تعداد زیادی قالب رایگان و پولی برای عکس‌های صفحات مجازی، بروشور، کارت ویزیت و .... در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این در بین قالب‌های آماده این سایت تنوع زیادی از لوگوهای رایگان و پولی دیده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یکی از قالب‌های آماده رایگان، متن‌ها، رنگ‌ها، و سایر بخش‌های آن را تغییر دهید و لوگو مد نظر خود را طراحی کنید.


حتی این امکان برای شما وجود دارد که وکتور های خود را آپلود کنید و یا از آرشیو بزرگ وکتور های Canva استفاده کنید تا جزئیات لوگو خود را تغییر دهید. همه کارها با کشیدن و رها کردن المان‌ها انجام می‌شود که تجربه کاربری فوق العاده ای دارد. بعد از پایان کار می‌توانید لوگو ساخته شده خود را با فرمت‌های PNG، JPG یا PDF دانلود کنید
تنها نقطه ضعف این لوگو ساز رایگان و آنلاین این است که احتمال اینکه سایر افراد نیز از قالب‌های آماده آن استفاده کنند زیاد است. بنابراین توصیه می‌کنیم کمی از خلاقیت خود کمک بگیرید و تا حد امکان لوگوها را شخصی سازی کنید.

 

 

لوگو ساز آنلاین Free Logo Design

لوگو ساز آنلاین Free Logo Design

همانطور که از نام آن پیداست، Free Logo Design یک ابزار لوگو ساز رایگان آنلاین و ساده است. سادگی اصلی‌ترین ویژگی این ابزار به حساب می‌آید. نام شرکت خود را وارد کنید سپس از بین 20 دسته مختلف و هزاران لوگو رایگان پیشنهادی گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید. حالا کافی است تا تغییرات مد نظر خود را در اجزای مختلف لوگو شامل رنگ، شکل و فونت آن اعمال نمایید. بعد از پایان کار می‌توانید به صورت کاملاً رایگان لوگو مد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید.
توجه کنید که اگر بخواهید لوگو ساخته شده را با حداکثر کیفیت دانلود کنید باید 59 دلار بپردازید.

 

 

لوگو ساز آنلاین Graphic Springs

لوگو ساز آنلاین Graphic Springs

مانند سایر ابزارهای لوگو ساز رایگان موجود در این لیست، Graphic Springs نیز تنوع زیادی از قالب‌های آماده در چندین دسته مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کار با این ابزار نیز بسیار ساده است. در ابتدا باید نام برند خود را وارد کنید. سپس با انتخاب یک دسته، تعداد زیادی لوگو پیشنهادی برای شما به نمایش در خواهد آمد. حالا می‌توانید لوگو مد نظر خود را انتخاب کنید و بخش‌های مختلف آن را تغییر دهید. شما می‌توانید شکل آن را تغییر داده و حتی چیزهای جدیدی به لوگو اضافه کنید. همه تغییرات و فرآیند ساخت لوگو در این ابزار رایگان است، اما زمانی که بخواهید لوگو آماده شده را دانلود کنید باید 19.99 دلار پرداخت کنید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: هویت تجاری چیست و چطور آن را بسازیم؟ چطور یک برند باشیم؟

 

 

ساخت لوگو با LogoMakr

ساخت لوگو با LogoMAKR

ابزار لوگوسازی رایگان LogoMakr به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک نرم افزار بسیار ساده با جا به جا کردن شکل‌ها و متن‌ها لوگو مد نظر خود را بسازید. شما می‌توانید ابتدا از بین شکل‌ها و آیکون‌های مختلف یک گزینه را انتخاب کنید و سپس اندازه، رنگ و سایر ویژگی‌های ان را تغییر دهید. به هر قسمتی که دوست داشته باشید متن اضافه کنید و نوع متن را تغییر دهید.
با اتمام فرآیند ساخت لوگو، شما می‌توانید فایل لوگو خود را دریافت کنید. در اینجا دو گزینه دانلود رایگان و دانلود با پرداخت 19 دلار وجود دارد. دانلود رایگان با محدودیت‌هایی همراه است و تنها شامل فایل با کیفیت پایین می‌شود.

 

 

لوگو ساز رایگان Online Logo Maker

لوگو ساز رایگان Online Logo Maker

این ابزار لوگو ساز رایگان از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به لوگو ساز رایگان Graphic Spring دارد. Online Logo Maker بسیار ساده و سریع است و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به یک مجموعه بزرگ از هزاران غالب آماده و فونت مختلف دسترسی داشته باشند. همچینین شما می‌توانید از بین هزاران سمبل و اِلِمان آماده در دسته بندی‌های مختلف نیز کمک بگیرد. حتی امکان آپلود فایل‌های وکتور نیز وجود دارد.
با ساخت یک اکانت رایگان شما می‌توانید فرآیند طراحی لوگو را در هر مرحله‌ای ذخیره کنید و بعداً به آن سر بزنید. همچنین می‌توانید از دانلود بدون محدودیت نیز لذت ببرید و هر وقت که نیاز داشتید فایل لوگو خود را دانلود کنید. با اکانت پرمیوم امکانات بیشتری به شما داده می‌شود و امکان دانلود لوگو به صورت وکتور و با کیفیت بالا را پیدا خواهید کرد.

 

 

Shopify

اگر به دنبال یک ابزار کاربردی و کار راه انداز در بسیاری از زمینه‌ها هستید Shopify گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. Shopify ابزارهای کاربردی مختلفی که برای کسب و کار اینترنتی و ساخت یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی از سرویس‌های این سایت دارای حق عضویت ماهانه هستند؛ اما تعداد زیادی از این ابزارها مانند ابزار ساخت نام، QR Code ساز و البته ابزار لوگوساز در این سایت رایگان هستند.
مانند بسیاری از گزینه‌های دیگر این لیست، در اینجا نیز کافی است نام کسب و کار خود را وارد نموده و سپس یک آیکون انتخاب کنید و رنگ و سایز آن را تغییر دهید. شما می‌توانید از 4 حالات مختلف برای متن‌ها و آیکون‌های خود نیز استفاده کنید. در نهایت لوگو آماده شده به ایمیل شما ارسال می‌شود.

 

 

Logo Type Maker

بیش از 200 فونت، 1000 قالب حرفه‌ای و بیش از 600 هزار وکتور تنها بخشی از امکانات Logo Type Maker هستند که در اختیار شما قرار داده می‌شوند تا مانند حرفه‌ای‌ها لوگو طراحی کنید. تمامی فایل‌ها در ابزار لوگو سازی Logo Type Make، از نوع SVG هستند. بنابراین شما هر موقع که دوست داشته باشید می‌توانید رنگ یا سایر بخش‌های لوگو خود را تغییر دهید.
با این حال در زمانی که در حال استفاده رایگان از سایت هستید لوگو با کیفیت محدود شده و به صورت png یا jpg در اختیار شما قرار می‌گیرد که امکان تغییر در آن وجود ندارد. شما می‌توانید با یک بار پرداخت 24.99 دلار به صورت نامحدود از تمام امکانات این لوگو ساز آنلاین لذت ببرید.

 

 

Design Hill

Design Hill سرویس‌های بیشماری را در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها لوگو ساز رایگان است. در این ابزار می‌توانید هزاران آیکون مختلف را پیدا کنید، متن و رنگ‌ها را تغییر دهید و لوگو رایگان خود را دانلود کنید. در کنار ابزار لوگو ساز رایگان، ابزارهای رایگان دیگری مانند ابزار ساخت کاور فیسبوک و توییتر و ابزار QR کد ساز نیز در این سایت وجود دارند.
 

 

LogoMaker

سابقه LogoMaker در بازار لوگو سازهای آنلاین به یک دهه می‌رسد و تا به حال بیش از 3 میلیون کاربر و صاحبان کسب و کارهای کوچک از این ابزار برای ساخت لوگو استفاده کرده‌اند. این سایت به شما اجازه می‌دهد که گزینه‌های مد نظر خود را از بین 10 هزار آیکون انتخاب کنید و تعداد بی نهایت لوگو را در اکانت خود به صورت رایگان ذخیره کنید.
با این حال زمانی که می‌خواهید فایل نهایی شده را با کیفیت بالا دانلود کنید، باید هزینه‌ای بپردازید. در صورتی که قصد پرداخت هزینه را نداشته باشید، می‌توانید لوگو نهایی را به صورت کد HTML دریافت کنید و آن را در بخش‌های مختلف وبسایت خود قرار دهید.
 

۵
از ۵
۵۲ مشارکت کننده
محمد گفت:
ممنون بابت مقاله خوبتون
بنده همه اشون رو تست کردم. Free Logo Design از همه بهتر بود
رضا گفت:
من از Canva خوشم اومد. سیستمش مثل وبزی بود و راحت میشه با درگ اند دراپ لوگو دلخواه را درست کرد.
علیزاده گفت:
ساخت لوگو به نام yas therapy oil
و میخوام کلمه یاس بالاباشه یه طرف کلمه یاس و طرف دیگه گل یاس
در قالب قلب
وبصورت انگلیسی
نگار گفت:
یعنی عاشقتونم، هم سرعت پشتیبانیتون بالاست
هم من هر سوالی در مورد طراحی سایت و متعلاقتش تو گوگل سرچ کردم سایت شما یه جواب براش داشت
عالی هستید
مرسی
الهه حمیدیان گفت:
ممنون بابت مقاله خوبتون
    تیم تحریریه وبزی گفت:
    سپاس از توجهتون.

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید