Clicky

۲۵ روش برای کسب درآمد آنلاین : پول ساده ترین روشهای کسب درآمد اینترنتی

۲۵ راه هوشمندانه برای کسب درآمد به روش آنلاین

فناوری با آسانتر ساختن زندگی اجتماعی و کمک به راه‌اندازی رویاهای کارآفرینی توانسته است، به تمامی قسمت‌های جامعه راه پیدا کند.

به سادگی می‌توانیم با ایجاد یک وب سایت از فرصت‌های بی‌شماری که فضای مجازی در اختیار ما قرار می‌دهد، استفاده کنیم.

منظور ما از این فرصت‌ها کسب درآمد است. فرقی نمی‌کند که یک مربی، نویسنده، طراح وب یا اینفلوئنسر مشتاق باشید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین اطلاعات بیشتری به دست آورید. تمامی این روش‌ها اثبات شده‌اند و  میلیون‌ها نفر در جهان هر روز، از طریق آن کسب درآمد می کنند.

 

روش های کسب درآمد آنلاین

قرار است شما را با 25 روش کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم تا از آنها الهام بگیرید و مسیر درست شغلی خود را پیدا کنید.

۱) قراردادن تبلیغات در سایت

۲) طراحی وب سایت

۳) ایجاد یک وبلاگ

۴) ایجاد فروشگاه اینترنتی

۵) فروشندگی به روش dropshipping

۶) ارائه حق عضویت

۷) فروش اجناس دست دوم

۸) فروش عکس

۹) چاپ تصاویر درخواستی مشتری

۱۰) انجام پروژه های فریلنسری

۱۱) محصولات مختلف را نقد و بررسی کنید

۱۲) انتشار کتاب الکترونیکی

۱۳) ولاگری (بلاگر ویدیویی)

۱۴) ویدئوهای آموزشی تولید کنید

۱۵) یک دوره آنلاین راه اندازی کنید

۱۶) خانه خود را آنلاین اجاره دهید

۱۷) بازاریابی وابسته انجام دهید

۱۸) به عنوان مترجم کار کنید

۱۹) تولید محتوا کنید

۲۰) سفیر برند شوید

۲۱) برنامه نویس شوید

۲۲) سرمایه گذاری در سهام

۲۳) مشاوره در شبکه‌های اجتماعی

۲۴) آنلاین درس دهید

۲۵) مربی زندگی شوید

 

روش های کسب درآمد آنلاین

 

۱) در وب سایت خود تبلیغ کنید

با ایجاد یک وب سایت حرفه‌ای و قراردادن تبلیغات در آن می‌توایند به راحتی می توانید کسب کنید. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید از طریق آن درآمد داشته باشید، باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید.

قدم اول این است که قالب مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی باید یک نام دامنه مناسب انتخاب کنید و یک هاست مناسب بخرید. البته اگر از سایت‌ساز وبزی استفاده می‌کنید هاست و دامین رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سپس باید به فکر انتخاب بهترین مسیر کسب درآمد از وب سایت خود باشید. برای این منظور باید انواع روش کسب درآمد آنلاین را بشناسید تا ایده بگیرید.

برای قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود می‌توانید از یکتانت، مدیا اد و دیگر سایت های تبلیغاتی استفاده نمایید.  

 

این سایت ها براساس تعداد بازدیدها یا کلیک‌هایی که بر روی تبلیغات سایتتان می‌شود به شما پول می‌دهد.

 

۲) طراحی وب سایت

اگر تجربه طراحی سایت دارید و یا اینکه به آن علاقه‌مند هستید، این کار می‌تواند یک منبع درآمد عالی برای شما باشد. در صورتی که حتی تجربه طراحی سایت را ندارید، با استفاده از وبزی می توانید بدون نیاز به دانش فنی برای مشتریان خودتان سایت درست کنید.

با توجه اهمیت فضای مجازی نیاز به سایت هر روز بیشتر از دیروز حس می‌شود. با این اوصاف، برای موفقیت در این راه باید نامی‌ برای خود دست و پا کنید. سفارش هر مشتری و پروژه جدید باعث می‌شود نمونه کارهای خوبی جمع کنید و مهارت و استعداد خودتان را به بهترین شکل به مشتریان نشان دهید.

احتمالا از خود می‌پرسید "چگونه مشتری پیدا کنم؟" در پاسخ باید گفت که روشهای مختلفی برای پیدا کردن مشتری است. از دوستان و اشنایان شروع کنید. در سایت های مختلف مثل دیوار و... آگهی بزنید و پروژه های جدید بگیرید. از تبلیغات گوگل استفاده کنید. در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و لینکدین با کسب و کار ها ارتباط برقرار کنید و ... با یک بازاریابی مناسب می‌توانید پروژه های زیادی را بگیرید.

 

کسب درآمد از طراحی وب سایت

 

۳) ایجاد یک وبلاگ

نکته جالب در مورد وبلاگ نویسی این است که تا زمانی که مخاطب دارید و قلم شما برای آنها جذاب باشد، می‌توانید درباره هر چیزی که دلتان می‌خواهد محتوا ایجاد کنید.

پس از مدتی که وبلاگ شما بازدید بیشتری کسب کرد فرصت‌های کسب درآمد مختلفی برایتان ایجاد می‌شود.

به محض اینکه طرفداران وبلاگتان زیاد شد، زمان آن فرامی‌رسد که فرصت‌ها و پیشنهادهای کسب درآمدی که دارید را مورد بررسی قرار دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید با استفاده از  یکتانت یا سایر پلت فرم های داخلی در وبلاگ خود تبلیغ کنید.

هر راهی را که انتخاب می‌کنید، همیشه به ترجیحات و علایق خوانندگان خود فکر کنید. با آنها تماس بگیرید و با ارسال یک ایمیل یا یک نظرسنجی ببینید که آنها از شما چه می‌خواهند.

به این طریق پی خواهید برد که در ذهن آنها چه می‌گذرد و چگونه می‌توانید از ایده‌های ذهنی آنها در سایت خود کسب درآمد کنید.

 

کسب درآمد از وبلاگ

 

۴) ایجاد فروشگاه اینترنتی

از آنجا که خرید اینترنتی به راحتی هرچه تمام تر امکان پذیر است، مردم بیش از هر زمان دیگری کالاهای موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند.

با افتتاح فروشگاه آنلاین می‌توانید بخشی از سود این تجارت الکترونیکی را به‌ دست آورید.

کار سختی هم پیش رویتان نیست. تنها کافی است تا از یک سایت‌ساز مثل وبزی استفاده کنید و قالب فروشگاهی مناسب محصولاتتان را انتخاب نمایید.

بعد از آن باید به دنبال یک درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن باشید تا آن را به وب سایتتان متصل کنید. شرایط حمل و نقل برای ارسال محصولتان را هم باید محیا سازید. اگر از وبزی استفاده می‌کنید، پس از انتخاب قالب و اعمال تغییرات ظاهری در آن، تنها باید تنظیمات مربوط به پرداخت و ارسال را انجام دهید تا فروشگاهتان آماده شود.

پیش از اینکه فروشگاه اینترنتی خود را راه بیاندازید درباره اینکه چه محصول یا محصولاتی می‌خواهید بفروشید و خریداران اصلی شما چه کسانی هستند خوب تحقیق کنید.

باید تمام ایده‌های تجاری خود را قبل از عملی کردن، دقیقا بررسی و تست کنید. تحقیقات بازار را به خوبی انجام دهید و از دوستان و خانواده خود فیدبک بگیرید. آنها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه دهند که به بهبود محصول یا خدمات شما کمک کند.

 

به یاد داشته باشید که به عنوان یک بیزینس، اگر چیزی را بفروشید که مردم واقعاً می‌خواهند، راحتتر به موفقیت نزدیک می‌شوید.

 

۵) فروشندگی به روش dropshipping

آیا می‌دانستید بدون نیاز به تهیه کالاها می‌توانید فروشنده آنلاین باشید؟

Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک شخص ثالث کالا و محصولات را بفروشید. در حقیقت شما تنها مشتری جذب می‌کنید و به او کمک می‌کنید تا سفارشش را کامل کند.

پس کاری که باید انجام دهید این است که محصولات مناسب خود را پیدا کنید و با یک تامین کننده در ارتباط باشید.

این یعنی شما می‌توانید هرچه زودتر کسب و کار dropshipping خود را شروع کنید و به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

 

کسب درآمد از دراپ شیپینگ

 

۶) حق عضویت ارائه دهید

برخی روش‌ها که وب سایت شما را تقویت می‌سازد، می‌تواند به شما کمک کند کسب درآمد کنید. ادغام یک بخش برای عضویت در سایت یکی از این روش‌هاست. ایده کار هم این است که شما در ازای دسترسی به امتیازات اختصاصی، حق عضویت پولی در سایت خود قرار می‌دهید.

صرف نظر از مدل‌های مختلف عضویت، همه آنها در یک هدف مشترک هستند و آن این است که بازدیدکنندگان سایت را به مشتریانی که برای حق عضویت خود پول می‌دهند تبدیل کند.

با افزودن قسمت عضویت به سایتتان، می‌توانید خدمات آنلاین ویژه‌تر، راهنماهایی تخصصی‌تر، محتواهای با ارزش قابل دانلود شدن و یا حتی ورود به یک انجمن خاص که در آن اعضا باهم در ارتباط هستند و به بحث در مورد علایق مشترک خود می‌پردازند، ارائه دهید تا مشتریان مجاب شوند حق عضویت بپردازند.

 

۷) فروش اجناس دست دوم

همه ما معمولا چمدانی در زیر تخت یا درون کمد خود داریم که ممکن است پر از لباس‌هایی باشد که دیگر نمی‌پوشیم و یا حتی مجموعه لِگو یا وسایلی که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

شاید دلتان نیاید آنها را دور بیاندازید. اما عملاً دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید و با نگهداریشان حق استفاده شدن را از آنها گرفته‌اید.

این در حالی است که می‌توانید با فروش دست دوم این اقلام، هم مقداری از فضا اتاقتان را آزاد کنید، هم کالاها را به چرخه استفاده برگردانید و از همه مهم‌تر درآمد مناسبی کسب کنید.

می‌توانید در سایت‌های آگهی فروش دست دوم آنها را آگهی کنید یا در پیج اینستاگرام تان آنها را به نمایش بگذارید.

 

کسب درآمد از فروش اجناس دست دوم

 

۸) فروش عکس

اگر عکاس هستید، چرا با فروش آنلاین عکس‌هایتان از این مهارت‌ خود کسب درآمد نمی‌کنید؟

ممکن است مقداری تبلیغ و کمی‌صبر لازم باشد، اما اگر در حال حاضر مجموعه عکس بزرگی دارید، می‌توانید شروع کنید و تمرکز خود را بر روی ساخت برند تجاری و بازاریابی معطوف کنید.

علاوه بر این، سایت‌هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto و Shutterfly مایل به استفاده از عکس‌های خلاقانه‌ی شما در ازای پرداخت پول هستند.

شما می‌توانید با ارسال بهترین عکس‌های خود به این سایت‌ها، آثار خود را فروخته و به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

 

۹) چاپ تصاویر سفارشی مشتری

اگر به عنوان یک طراح، به دنبال راه‌های کسب درآمد آنلاین باشید، احتمالاً ایده فروش طراحی‌های خود را در سر دارید.

فکر بدی هم نیست. با این کار با یک تیر، دو نشان می‌زنید. هم طرح‌های هنریتان دیده می‌شود و هم می‌توانید درآمدی داشته باشید. اما چگونه باید این کار را انجام دهید؟

چاپ تصاویر سفارشی مشتری، روشی مناسب برای فروش طرح‌های شما روی تی‌شرت‌، ظروفی مثل ماگ و بشقاب، پوسترهای قاب شده، کتاب‌ و موارد دیگر است.

وقتی اول سفارش می‌گیرید و بعد کار را انجام می‌دهید، از دردسرهای خرید و مدیریت موجودی کالا خلاص می‌شوید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فروشگاه آنلاین خود را به یک سرویس چاپ بر اساس سفارش کاربر متصل کنید. سپس انواع محصولی را که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید. این محصولات می‌تواند شامل لباس، لوازم خانگی، تابلو و یا لوازم جانبی باشد.

حالا باید به کمک نرم‌افزارهای گرافیکی یا به طور واقعی طراحی‌های خود را بر روی کالاهای مختلفی که درنظرگرفتید بیاندازید و عکس‌های آنها را در سایتتان قرار دهید تا مشتریان بتوانند آن را مشاهده و انتخاب کنند.

هنگام قیمت گذاری محصول خود حتماً فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • هزینه محصول
  • سود
  • هزینه‌های طراحی
  • حمل و نقل

 

کسب درامد از چاپ عکس

 

۱۰) فریلنسر شوید

فریلنسرهای موفق می‌دانند که چگونه می‌توان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد. آن‌ها استاندارد جدیدی از تجارت را توسعه می‌دهند که در آن کارایی و انعطاف پذیری حرف اول را می‌زند.

خواه یک نویسنده، هنرمند، مربی یا طراح وب سایت مستقل باشید، به بازاری متنوع و پررونق دست خواهید یافت.

اگر می‌خواهید یک فریلنسر شوید، برای شروع به دو چیز نیاز دارید: یک زمینه تخصصی مشخص و ارتباط با مشتریان بالقوه.

وقتی تصمیم گرفتید که چه خدماتی را ارائه دهید، می‌توانید یک وب سایت مستقل ایجاد کنید، یک استراتژی قیمت‌گذاری انتخاب کرده و با مارکتینگ مشتریان را به سمت خودتان بیاورید.

 

۱۱) محصولات مختلف را نقد و بررسی کنید

ممکن است دور از تصور به نظر برسد، اما برخی از شرکت‌ها هستند که فقط برای آزمایش یک محصول یا بررسی کالاها و خدمات خود به شما پول می‌دهند.

شرکت‌هایی مانند تستادی به عنوان نمونه همین کار را می‌کنند.

اعتبار در دنیای آنلاین بسیار باارزش است. برندهای حرفه‌ای تمایل دارند برای دانستن نظر صادقانه شما هزینه‌های زیادی پرداخت کنند.

 

کسب درآمد از نوشتن نقد و بررسی آنلاین

 

۱۲) انتشار کتاب الکترونیکی

اگر وبلاگ نویسی می‌کنید یا بطور کلی اهل نوشتن هستید،  نوشتن و فروش کتاب الکترونیکی بهترین انتخاب برای درآمدزایی شما خواهد بود.

فرقی نمی‌کند موضوعی که درباره آن می‌نویسید چه باشد. از کتاب الکترونیکی خود به عنوان ابزاری برای بیان داستان خود، به اشتراک گذاشتن نکات و یا آموزش دانسته‌هایتان استفاده کنید.

همچنین می‌توانید تعدادی از محتواهای وبلاگ خود را به طور فشرده، نظم یافته و تکمیل شده در قالب کتاب الکترونیکی انتشار دهید.

با وبزی به راحتی می توانید یک فروشگاه انلاین ایجاد کنید و کتاب های خودتان را بفروشید.

 

۱۳) ولاگری کنید

به بیان ساده، ولاگ (vlog) یک پست وبلاگ ویدیویی است که جزئیات زندگی روزانه ولاگر یا هر رویداد مرتبطی را که فکر می‌کند ارزش مستند شدن دارد، بیان می‌کند.

یک ولاگ به طور کلی حدود 5 دقیقه اجرا می‌شود و همین زمان برای بینندگان کافی است تا بتوانند ارتباط عاطفی با سازنده را احساس کنند و برای تماشای ولاگ بعدی آماده شوند.

درست است که تهیه یک کلیپ ویدیویی کوتاه به زمان و تلاش نیاز دارد، اما اگر به خوبی انجام شود، یک روش پرسود برای کسب درآمد آنلاین است.

یوتیوب متداول‌ترین بستر برای بارگذاری فیلم برای مخاطبان است. اما ولاگ شما نباید فقط به آن محدود شود.

به منظور افزایش میزان دسترسی کاربران، فیلم‌هایتان را در وب سایت شخصی و سایر شبکه‌های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید و حضوری قدرتمند در اینترنت ایجاد کنید.

پس از شناخته شدن می‌توانید با جذب اسپانسر و تبلیغ کردن در ویدیوهای خود ولاگری را به یک حرفه تبدیل کنید که از آن درآمد به دست می‌آورید.

 

کسب درآمد از ولاگری

 

۱۴) ویدئوهای آموزشی تولید کنید

تولید و انتشار ویدئوهای آموزشی شکل دیگری از محتوای ویدئویی است که با ولاگری کمی تفاوت دارد.

راه‌اندازی یک کانال یوتیوب که در آن محصولات را مورد نقد و بررسی قرار داده و یا دوره‌های آموزشی ارائه می‌دهید، یکی دیگر از راه‌های خوب برای کسب درآمد آنلاین به حساب می‌آید.

این ‌کار ممکن است به برخی از مهارت‌های تخصصی مثل ادیت ویدئو و نورپردازی نیاز داشته باشد. زمانی که مخاطبان مناسبتان را پیدا کنید، فیدبک‌های آنها را دریافت می‌کنید و می‌توانید تولیداتتان را بهبود ببخشید.

خوب، هرچه تعداد مشترکان شما بیشتر باشد، احتمال اینکه شرکت‌های بیشتری محصولاتشان را برای بررسی یا تبلیغ برای شما ارسال کنند، بالاتر می‌رود.

 

۱۵) یک دوره آنلاین راه اندازی کنید

اگر درباره یک موضوع تخصصی چیزهای زیادی می‌دانید و تکنیک‌ها و مطالب آموزنده زیادی برای یاد دادن دارید، چرا یک دوره آنلاین راه نمی‌اندازید؟

این کار یک فرصت عالی برای کسب درآمد آنلاین است که در آن تنها باید دانش خود را با افرادی که طالب آن هستند به اشتراک بگذارید و در ازای آن شهریه دریافت کنید.

برای این منظور یک دوره آنلاین در وب سایت خود تنظیم کنید که در آن بتوانید کلاسهای خود را میزبانی و اداره کنید تا همه قادر باشند بعد از ثبت‌نام از آن استفاده کنند.

فقط باید توجه داشته باشید که موضوعی را انتخاب نمایید که مورد تقاضا باشد و افراد واقعاً راغب باشند در آن ثبت‌نام کنند.

به اندازه کافی زمان بگذارید تا در مورد دوره آموزشی خود کامل تحقیق و برنامه ریزی کنید و آماده پرسش‌های احتمالی کاربرانتان باشید. چندبار این کار را به صورت آزمایشی انجام دهید تا ایرادات آن برطرف شود.

 

کسب درآمد از برگذاری دوره آنلاین

 

۱۶) خانه خود را آنلاین اجاره دهید

یکی دیگر از راه‌های آسان کسب درآمد آنلاین اجاره‌ خانه برای مدت زمان کوتاه است.

خواه یک آپارتمان داشته باشید یا یک اتاق خالی، می‌توانید این فضاها را به دارایی‌های پولساز تبدیل کنید. حتی می‌توانید در نقش واسطه عمل کنید.

تنها کافی است از فضای مجازی درست استفاده کنید تا مشتری خود را پیدا کنید. می‌توانید سایتی ایجاد کنید و از این طریق خدمات رزرو ارائه دهید. اضافه کردن زبان عربی یا انگلیسی نیز به سایت تان، کمک ‌می‌کند تا مخاطب‌های بین المللی جذب کنید و درآمد ارزی کسب کنید.

 

۱۷) بازاریابی وابسته انجام دهید

به طور خلاصه، بازاریابی شرکت‌های وابسته شامل تبلیغ یک شرکت با اضافه کردن لینک به محصولات آنها در وب سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی شما است.

هر زمان که کسی کلیک بر روی لینک‌خرید می‌کند، باعث می‌شود شما یک فروش انجام دهید. خوب به نظر می‌رسد، درست است؟

برای یافتن گزینه‌های وابسته، به برنامه‌های آنلاین وابسته مانند Amazon Associated و یا سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا نگاهی بیندازید.

 

کسب درامد از بازاریابی واسطه ای

 

۱۸) به عنوان مترجم کار کنید

اگر حداقل به دو زبان مسلط باشید، می‌توانید بعنوان مترجم در فضای اینترنت به کسب درآمد بپردازید. 

برای این منظور می‌توانید خدمات خود را در وب سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که نمونه‌هایی از کار خود را نشان دهید و نظرات مثبت مشتریان قبلی را در آن قرار دهید. مهمترین مساله این است که از اعتبار خوبی برخوردار باشید تا افراد به شما اعتماد کنند.

 

۱۹) تولید محتوا کنید

تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها به دنبال استخدام نویسندگان برای ایجاد محتوا برای برند تجاری خود هستند. این یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است که می‌توان به صورت دورکار برای شرکت‌های  تولید محتوا کرد.

یک مکان برای کار کردن خود انتخاب کنید که در آن تمرکز کافی داشته باشید. مهارت سرچ کردن، تولید محتوای بهینه برای گوگل (سئو شده) و نکات نگارشی را یاد بگیرید و شروع به کار کنید.

تخصص در یک موضوع خاص، مانند غذا، تجارت یا بهداشت، به شما کمک می‌کند تا در این زمینه محتوای بهتری تولید کنید و تجربه و اعتبار بیشتری به دست بیاورید.

 

کسب درامد از تولید محتوا

 

۲۰) سفیر برند شوید

همه ما با مفهوم اینفلوئنسر آشنا هستیم. برخلاف تصور عمومی‌، برای استخدام به عنوان سفیر برند نیازی نیست که یک فرد مشهور در سینما یا موسیقی باشیم.

برای این کار تنها کافی است تا در شبکه‌های اجتماعی جایگاه مناسبی داشته باشید و اعتماد و وفاداری کاربرانتان را به دست آورید تا شما را دنبال کنند.

به یاد داشته باشید به دنبال شرکت‌هایی بگردید که کاملاً با ارزش‌ها یا علایق شما مطابقت داشته باشند و سپس به طور بالقوه با آنها شریک شوید.

اگر مخاطبان خود را پیدا کرده و اعتبار کافی را داشته باشید فرد مناسبی برای نمایندگی یک برند هستید.

 

۲۱) برنامه‌نویس شوید

اگر ایده خوبی برای ساخت یک اپلیکیشن، پلاگین و یا نرم‌افزار را دارید و به مهارت‌های برنامه‌نویسی هم مسلط هستید، یک قدم جلوتر از بقیه قرار گرفته‌اید و آینده درخشانی در انتظارتان خواهد بود.

اگر اهل فن نیستید اما ایده‌های خلاقانه‌‌ای دارید، می‌توانید به دنبال یک توسعه‌دهند فریلنس حرفه‌ای باشید تا به شما در ساخت برنامه‌تان موردنظرتان کمک کند. پس از آن تنها کافی است برای برنامه‌ای که ساختید، بازاریابی کنید.

 

۲۲) در سهام سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری به عنوان یک کار پرخطر شناخته می‌شود. با این حال، برای کسانی که تجربه خرید و فروش سهام دارند و یا علاقه‌مند هستند تا به تازگی وارد این صحنه شوند، جذابیت این کار به اندازه‌ای است که ریسک آن را بپذیرند.

برای اینکه ریسک این کار را کاهش دهید می‌توانید از برنامه‌های سرمایه‌گذاری بدون کارمزد استفاده کنید که ورود به بازار و ایجاد سبد سهام را برایتان آسان‌تر می‌کنند.

همچنین اگر کارمند یک شرکت هستید، ممکن است گزینه سرمایه‌گذاری در سهام شرکت خودتان را داشته باشید.

هنگام سرمایه‌گذاری در سهام، باید از قبل اهدافی را در ذهن داشته باشید و تصمیم خود را بر اساس آن هدایت کنید. دائما در جریان خبرهای بازار باشید و عملکرد خود را هم پیگیری کنید.

 

کسب درامد از برنامه نویسی

 

۲۳) مشاوره در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید

اگر در زمینه کاری خودتان فرد مختصص و با تجربه ای هستید، می‌توانید به سایر افرادی که میخواهد وارد این حوزه شوند و یا نیاز دارند کسب و کارشان را رشد دهند، خدمات مشاوره ای دهید.

با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی خودتان و روزمه تان را معرفی کنید و خدماتی که می‌توانید برای دیگران داشته باشید را به خوبی پرزنت و تبلیغ کنید.

وظایف معمول این کار شامل طراحی استراتژی‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد تعامل سازنده با کاربران، بهبود سئو سایت، تولید محتوای باارزش و ایجاد آگاهی از برند می‌شود.

برای شروع، می‌توانید به سراغ مشاغل کوچک محلی در منطقه خود بروید و آنها را به عنوان اولین مشتری خود پرزنت کنید.

کار را که یاد بگیرید و مخاطبان بیشتری به دست آورید، می‌توانید سراغ برندهای بزرگ و مطرح بروید و درآمد زیادی به دست آورید.

 

۲۴) معلم آنلاین شوید

کمک به تعالی دیگران در یادگیری نه تنها ارزش‌مند است، بلکه یک روش عالی برای کسب درآمد آنلاین است.

قبل از پذیرش مشتری، به این فکر کنید که می‌خواهید چه چیزی را به صورت خصوصی درس دهید.

از خود بپرسید "زمینه‌های تخصصی من چیست و بازار هدف من چه کسانی هستند؟ (بچه‌ها، دبیرستانی‌ها، دانشجویان دانشگاه و یا مهارت‌آموزان با نیازهای ویژه)؟"

سپس، در مورد نحوه ارائه خدمات آنلاین خود تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، می‌توانید وب سایتی ایجاد کنید که جلسات تدریس خصوصی خود را در آن انجام دهید.

از این طریق می‌توانید به‌وسیله ابزارهای آنلاین به دانش آموزانتان درس دهید.

برای این کار همه چیز محیاست. از تخته‌های سفید مجازی و نرم افزارهایی که امکان برگزاری آزمون را فراهم می‌کنند تا محیطی برای به اشتراک گذاشتن تکالیف و پیگیری پیشرفت دانش‌آموزان همه امکانات را در اختیار خواهید داشت تا کلاس درس را شبیه‌سازی کنید.

 

کسب درآمد از تدریس آنلاین

 

۲۵) مربی زندگی شوید

مربیگری زندگی یک حرفه باارزش است که می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود و افراد زیادی را به خود جذب نماید. افراد مشهور و افراد عادی به طور یکسان مربیان زندگی را استخدام می‌کنند تا به آنها کمک کند از چالش‌های مختلف زندگی خود، از دست دادن وزن، تغییر شغل و یا ایجاد روابط معنادار سربلند بیرون بیایند.

شاید قبلاً به عنوان شخصی که واقعاً دوست دارد مردم را در حال پیشرفت و موفقیت ببیند، مربیگری زندگی کرده باشید.

اما تفاوت بین یک مربی حرفه‌ای و خوب در اعتباری است که به دست آورده است.

برای این کار باید روی خود کار کنید و دوره‌های کاربردی زیادی را بگذارنید تا مهارت‌ها و زمینه لازم را به دست آورید و دیگران به شما اعتماد کنند.

بعد از اینکه توانستید مهارت های لازم را بدست آورید، وقتش رسیده تا خدمات مربیگریتان را در وب سایت خود ارائه دهید.

می‌توانید به سایت خود یک نرم افزار زمانبندی اضافه کنید تا مشتریانتان بتوانند جلسات آنلاین را رزرو کرده و به صورت اینترنتی به شما پول پرداخت کنند.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید