Clicky

مزایای استفاده از سایت ساز درگ اند دراپ چیست؟

چرا سایت ساز درگ اند دراپ محبوب است؟

اکثر کاربران هنگام استفاده از یک سایت ساز درگ اند دراپ، به دلیل سادگی، کاملا راضی هستند.

در حقیقت، این سبک از طراحی سایت به شما کمک می کند دقیقا سایتی که دوست دارید را به سادگی بسازید.

اگر نمی دانید یک سایت ساز درگ اند دراپ چه مزیتی برای شما دارد؟ در اینجا سه ​​مزیت کلی که استفاده از یک سایت ساز درگ اند دراپ‌ را شرح داده ایم.

 

۱) قابلیت مشاهده فوری اقدامات و نتایج آنها

 

۱) مشاهده آنی تغییرات در محتوا و ظاهر سایت

در سایت ساز های درگ اند دراپ، هرگز نیاز نیست نگران موارد فنی و طریقه ساخت سایت باشید. شما تنها کافیست یک آیتم را از بخشی به بخشی دیگر بکشید. نتیجه تغییرات و نحوه نمایش سایت را در همان لحظه می توانید مشاهده نمایید.

شما می توانید نتیجه هر تغیییری مثل تغییر رنگ، متون، تصاویر و ... را در همان لحظه مشاهده نمایید. کار کردن با یک سایت ساز درگ اند دراپ به سادگی خرید کردن از یک فروشگاه اینترنتی است.

 

بدون کدنویسی

 

۲) نیازی به دانش کدنویسی نخواهید داشت

بسیاری از مردم در استفاده از برنامه های مختلف اینترنتی مطمئن نیستند. چراکه إحساس ‌می‌کنند برای کار کردن با کامپیوتر باید یک فرد فنی باشند. 

افرادی که نگران استفاده از سایت ساز ها هستند و فکر می کنند دانش فنی کافی برای استفاده از یک سایت ساز را ندارند، بهترین گزینه برایشان، استفاده از سایت سازهای درگ اند دراپ است..

یکی از دلایل اصلی ایجاد سایت ساز درگ اند دراپ این است که بسیاری بتوانند به سادگی یک سایت مدرن داشته باشند. با استفاده از این مدل سایت ساز، فرقی ندارد شما یک فرد تازه کار هستید یا یک متخصص به راحتی می توانید بدون نیاز به دانش فنی، سایت مورد نظر خودتان را بسازید.

 

آزادی در طراحی قالب سایت خود

 

۳) آزادی در تغییر ظاهر وب سایت خود

اگر فکر می کنید داشتن یک سایت با ظاهر اختصاصی هزینه زیادی نیاز دارد، سخت در اشتباه هستید. با استفاده از سایت ساز های درگ اند دراپ شما محدود به یک قالب از پیش آماده نیستید. شما می توانید ظاهر دلخواه خودتان را به سادگی آماده کنید. تمامی قالب های موجود در وبزی و نمونه کارهای وبزی با استفاده از درگ اند دراپ ساخته شده اند.

استراتژی های بازاریابی شما به مرور زمان تغییر می کند و این نیاز را خواهید داشت که ظاهر سایت خودتان را با توجه به استراتژی های جدید، تغییر دهید. با استفاده از سایت ساز های درگ اند دراپ دیگر شما نیاز به یک برنامه نویس برای اعمال تغییرات جدید نخواهید داشت و به راحتی در یک زمان کم می توانید سایت را مطابق با استراتژی های جدید، بروز نمایید.

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید