Clicky

چگونه با ایده هایی که در سر داریم کسب و کار اینترنتی راه بیاندازیم؟

اگر شما هم ایده راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی را در سر دارید، احتمالا به دنبال آزادی مالی و شغلی خود هستید. مهمترین مزیت مشاغل اینترنتی این است که در هر کجای دنیا که باشید، می‌توانید بر اساس علاقه، تخصص و زمان آزادی که در اختیار دارید، امرار معاش کنید.

خوشبختانه در زمانه‌ای به سر می بریم که ابزارهای آنلاین بسیاری برای ساختن یک وب سایت حرفه‌ای در اختیار داریم. به واسطه این امکانات میتوانیم به هر هدف کارآفرینی که در نظر گرفته ایم، دست پیدا کنیم.

مقاله ارزشمندی که در پیش روی شماست، گام به گام شما را راهنمایی خواهد کرد تا از چند و چون راه اندازی مشاغل آنلاین آگاه شوید و سرمایه گذاری جدید خود را با قدم‌های مطمئن‌تری شروع نمایید.

 

چطور یک کسب و کار اینترنتی شروع کنیم؟

برای اینکه کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، هفت گام مهم در پیش روی دارید. به تفصیل هفت گام زیر را برایتان معرفی خواهیم کرد.

 

 1- بازار جاویژه خود را انتخاب نمایید

پیش از شروع کار و تبلیغ محصول یا خدماتتان، بازار هدف خود را انتخاب نمایید. زمانی که بر روی جمعیت خاصی متمرکز می‌شوید، قادر خواهید بود ایده‌ای را عملی سازید که نیاز و تقاضا آن قشر خاص را فراهم ساخته و آنها را خوشنود و راضی نگه دارد.
برای رسیدن به این هدف باید تحقیقات خود را شروع کرده و جواب یک سری از پرسش‌های مهم را پیدا کنید. بازار هدف خود را آنالیز کرده و درباره جمعیت هدفتان تمامی اطلاعات لازم را جمع آوری نمایید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: تحقیقات بازار چیست؟ چگونه تحقیقات بازاریابی انجام دهیم؟

 

خوشبختانه دسترسی به اینترنت، آنالیز بازار را آسان‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته است. شما می توانید منابع عمومی و تخصصی موجود در اینترنت را در قالب گزارش‌های گسترده بازار جمع آوری نمایید. به عنوان مثال، اگر می خواهید محصولات حیوانات خانگی بفروشید (که یک بازار در حال گسترش در حال حاضر می‌باشد)، می‌توانید با دریافت و مطالعه گزارش متوسط ​​هزینه یک خانواده برای حیوانات خانگی طریق آمار موجود پیدا کنید.

شایان ذکر است که دسترسی به برخی منابع تخصصی تنها از طریق آژانس‌های تحقیقاتی خصوصی و با پرداخت هزینه امکان‌پذیر می باشد.

 

برای انتخاب بازار جاویژه خود باید چند نکته را در نظر گرفت. آیا ایده کسب و کار شما چیز جدیدی ارائه می دهد؟ آیا به حل مشکل خاصی از مشتریان بالقوه شما کمک می کند؟ تفاوت آن با رقبای شما چیست؟

 

قدم مهم دیگری که باید بردارید این است که به وب سایت‌های دیگری که فعالیتی مشابه با ایده شما دارند سر بزنید. استراتژی بازاریابی، رویکرد برندشان و هر چیز دیگری که می تواند به پخته شدن ایده شما کمک کند را مورد بررسی قرار دهید. آنها را به دقت آنالیز کنید و نقاط قوت، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدهای هر رقیب خود را بنویسید.

 

 

۲-  نام برندتان را انتخاب کنید

تصمیم‌گیری در مورد نام برند و نام دامنه سایتتان باید منطبق با هویت کسب و کار اینترنتی که می خواهید ایجاد کنید، صورت بگیرد. برای نامگذاری بهتر به نکات زیر توجه کنید:

  • آن را به یاد ماندنی کنید: یافتن و به خاطر سپردن نام کسب و کارتان، غالباً بر اساس نام دامنه سایتتان صورت می‌گیرد. آن را کوتاه اما جذاب انتخاب کنید.
  • بررسی در دسترس بودن: اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما برای استفاده در دسترس است. در برخی موارد، مشاغلی وجود دارند که نام مدنظر شما را از قبل برای خود ثبت کرده اند و قانوناً آن را در اختیار دارند. برای بررسی در دسترس بودن اسامی می توانید آنها را در بانک های اطلاعاتی مربوط به علائم تجاری جستجو کنید.
  • دامنه سایت را با نام برندتان تراز کنید: در مرحله آنالیز بازار، شما فهمیدید که تجارت شما به چه معناست، ارزش‌های شما چیست و مخاطبانتان چه انتظاراتی از شما خواهند داشت. اینها مولفه‌های اصلی برندسازی به شمار می آیند که اساساً شخصیت کسب و کارتان را شکل می دهند. هنگامی که بر روی برندتان نام می گذارید در حقیقت به آن هویتی نیز داده اید. هویتی که به تمایز آن از دیگران کمک می کند. یک نام عالی با نشان دادن اصل و اساس آنچه در کسب و کار شما است تجسم احساسی خوبی برای مخاطبانتان ایجاد می کند. برای شروع می توانید به یک تولید کننده نام تجاری آنلاین مراجعه کنید تا ایده های خوبی دریافت نمایید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: 25 استراتژی بازاریابی کم هزینه برای کسب و کارهای کوچک

 

 

۳-  بیزینس پلن خود را بنویسید

در این مرحله شما می‌خواهید برای ساختار، نحوه فعالیت و مدیریت ایده خود برنامه ریزی کنید. بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار، سندی مکتوب است که موارد مختلفی نظیر سازماندهی فعالیت‌ها، انجام امور مالی و تعیین اهداف تجاری را شامل می شود.

با داشتن الگویی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود، می توانید تمرکزتان را در تمامی مسیر راه حفظ نمایید. برای ساخت بیزینس پلن خود به موارد زیر توجه کنید:

 

خلاصه اجرایی: هنگام تهیه خلاصه اجرایی خود، باید به خاطر داشته باشید که این اولین قسمتی است که توسط ذینفعان دیگر و افراد مربوطه بررسی می شود. این خلاصه همچون یک سند مستقل عمل می کند و نمای کلی از ایده کسب و کار شما را مشخص می سازد.

 

تجزیه و تحلیل بازار: در مراحل اولیه در مورد رقبا و صنعت خود تحقیق کرده اید. اکنون می توانید آنها را در یک سند رسمی بنویسید. تمرکز خود را بر روی پاسخ دادن به سوالاتی نظیر "رقبای شما چه کسانی هستند؟" و "بازار شما چگونه است؟" قرار دهید.

 

پیش بینی های مالی: به احتمال زیاد با توجه به کم بودن هزینه راه اندازی، وسوسه شده اید که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. صرف نظر از اینکه شما تاکنون سرمایه گذاری قابل توجهی کرده‌اید یا نه، می خواهید بدانید که برای رسیدن به سود چه مدت باید منتظر بمانید. این بخش برای این است که شما را در اهداف مالی آینده خود عمیق‌تر سازد.

 

 

۴-  ایده خود را اعتبارسنجی کنید

شروع یک کسب و کار اینترنتی، چندین مرحله اولیه دارد که باید قبل از نهایی کردن پیشنهاد خود روی آنها زمان بگذارید. قبل از سرمایه گذاری، می توانید از یک آزمون ساده به نام حداقل محصول قابل عرضه (MVP) برای اعتبارسنجی ایده خود کمک بگیرید.

MVP آن کالایی به شمار می آید که حداقل ویژگی های کافی برای جذب مشتری و جلب رضایت او را برخوردار باشد برای انجام این آزمون می توانید از روش های زیر کمک بگیرید:

 

 

ایجاد یک صفحه فرود یا همان لندینگ پیج

 لندینگ پیج یک صفحه وب است که تنها به یک هدف اختصاص دارد: تبدیل. صفحات فرود ساده ترین راه برای امتحان یک ایده تجاری است، زیرا به بازدیدکنندگان تنها یک خوراک برای توجه داده می شود و شما قادر خواهید بود، بازخورد آن خوراک را به طور کامل مشاهده کنید. این روش، برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند و سرمایه زیادی ندارند، عالی است.

ساخت لندینگ پیج رایگان کار ساده ای است به شرط اینکه قالب درستی برای آن طراحی کرده باشید. توجه داشته باشید که از دکمه فراخوان یا همان کال تو اکشن CTA جذابی استفاده کنید که مخاطبان را ترغیب به کلیک کردن نماید. برای این کار تمامی خلاقیت خود را به کار بگیرید.

CTA با توجه به هدف سایت شما می تواند شامل موارد مختلفی همچون سفارش محصول، رزرو جلسه و یا بارگیری محتوا در ازای آدرس ایمیل مخاطب باشد. صفحه فرود خود را در تالارهای گفتگو، شبکه های اجتماعی و سایر مکانهایی که مطمئن هستید با مخاطبان هدف خود مواجه می شوید، به اشتراک بگذارید.

راه اندازی صفحه فرود قبل از هر چیز می تواند نگاهی واقعی به فعالیت اینترنتی و تعامل بازدیدکنندگانتان داشته باشد. با آنالیز معیارهای مختلفی مانند نرخ پرش صفحه، درصد بازدیدکنندگانی که با سایت ارتباط برقرار کردند و یا بخش ها و دکمه های پرکاربرد، صفحه فرود خود را بهبود ببخشید.

 

ایجاد یک کمپین مالی برای تأمین سرمایه

 کمپین های جمع آوری کمک مالی، شاخص های خوبی هستند که نشان می دهند، بازار هدف شما از آنچه شما ارائه می دهید خوشش می آید یا خیر. اگر آنها حاضر به صرف هزینه در این زمینه بودند یعنی شما موفق عمل کرده اید. ایده هاب از بهترین سایت های سرمایه گذاری جمعی هستند که می توانند به شما در انجام این تست کمک کنند. پیش از اینکه سرمایه ای را صرف خرید محصولات یا خدمات خود نمایید، از این روش برای اعتبارسنجی آن استفاده کنید.

برای کمپین خود هدفی تعیین کنید تا راهی باشد برای دیدن اینکه آیا ایده شما واقعاً مورد توجه قرار گرفته است یا خیر. اطمینان حاصل کنید که این یک هدف هوشمندانه خاص، قابل آنالیز، قابل دستیابی، مرتبط با جمعیت هدف و زمانی که در آن هستید، می باشد.

 

 به عبارت دیگر نتیجه نهایی مشخصی در ذهن داشته باشید. اگر در حال رسیدن به هدف خود هستید، این بدان معناست که رویکرد شما موثر واقع شده، اما اگر هنوز به آن نرسیده اید، برای پی ریزی استراتژی های تاثیرگذار خیلی هم دیر نیست.

 

از افراد بازخورد بگیرید

 با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. با آنها دائما در حال گفت و گو و تعامل باشید. آنها ممکن است اقوام، دوستان و یا اعضای جامعه محلی کسب و کار شما باشند. خلاصه اجرایی کسب و کار خود را به آنها نشان دهید تا از میزان بازخوردشان مطلع شوید.

 

 

۵-  یک وب سایت حرفه ای بسازید

فرقی نمی‌کند که وب سایت کسب و کاری را در دست دارید و یا قرار است به تازگی آن را طراحی کنید. مطمئن شوید که طراحی آن برای موبایل نیز مناسب باشد تا بازدیدکنندگان صرف نظر از اندازه صفحه دستگاه، بهترین تجربه کاربری را داشته باشند.

افزایش حضور آنلاین بخش بزرگی از موفقیت هر تجارتی محسوب می‌شود که وب سایت‌ها، یکی از مهمترین وسایل رسیدن به آن می‌باشند. یک سایت حرفه‌ای می تواند برندتان را به عنوان یک منبع تخصصی برای مخاطبانتان معرفی کند.

با وبزی قادر خواهید بود با صرف کمترین هزینه خودتان یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کنید. اگر باور ندارید سری به صفحه تعرفه قیمت ها بزنید.

اقدامات زیر به کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد تا یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشد:

 

وب سایت خود را طراحی کنید

 طراحی روشی برای بیان برند شما و رسیدن طنین اندیشه آن به دیگران است. از طراحی وب خود به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن داستان کسب و کارتان در دنیا استفاده کنید.

وقتی اطلاعات به وضوح در سایت شما نمایش داده می‌شوند، به چشمان بینندگان اجازه می دهید تا در همان نگاه اول پیام شما را دریافت کرده و بر روی آن تمرکز داشته باشد. در این صورت آنها تجربه کاربری بسیار خوبی خواهد داشت.

 

برای برندتان لوگو بسازید: لوگو هویت بصری برند شما به حساب می آید پس در طراحی آن دقت لازم را داشته باشید. چراکه قرار است در شبکه های اجتماعی و وب سایتتان به عنوان نماد شما به نمایش درآید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: بهترین لوگو ساز ها برای ساخت و طراحی لوگوی رایگان به صورت آنلاین

 

برای بهبود تجربه‌‌کاربری، اطمینان حاصل کنید که از نویگیشن مناسبی برای وب سایت خود استفاده کرده باشید.

پالت رنگ برندتان را انتخاب کنید. از رنگ هایی استفاده کنید که دید مناسبی از کسب و کارتان به مخاطب داده و حس خوبی به او القا نماید.

یافتن فونت مناسب برای وب سایت موضوع بسیار حائز اهمیتی است. تم سایت شما زنانه باشد، تفریحی، بازی، علمی و یا فروشگاهی، ظاهر نوشته های آن باعث تقویت حسی می‌شود که مخاطب دریافت می‌کند. پس فونت انتخابی هم باید به موضوع برندتان مربوط گردد و هم زیبایی بصری داشته باشد.

برای اینکه موضوعی را از طریق سایت به مخاطب انتقال دهید، برای او داستان تعریف کنید. در داستان‌گویی خود خلاقیت داشته باشید و از عکس، فیلم و تصاویر گرافیکی نهایت استفاده را ببرید.

 

پیاده سازی محتوای با کیفیت

 محتوای جذابی برای وب سایتتان بنویسید. برای این کار باید درک مناسبی داشته باشید که قرار است با چه کسی صحبت کنید و چگونه باید در قالب کلمات با او ارتباط برقرار نمایید.

 در این مرحله، شما باید بازار هدف خود را به خوبی بشناسید و بدانید آنها از کجا می آیند و به دنبال چه منافعی هستند.

 با ایجاد یک صفحه معرفی یا نوشتن یک مقاله در وبلاگ، برای خودتان در صنعتی که در آن قرار گرفته اید، اعتبار ایجاد کنید.

 با پاسخ دان به نظرات و سوالات کاربران و به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود، می‌توانید اعتبار خوبی برای کسب و کار اینترنتی خود ایجاد کرده و اعتماد دیگران را جلب نمایید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی محتوایی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

 

از کلمات کلیدی استفاده کنید

 درج کلماتی که معمولاً توسط مردم جستجو می‌شود، در محتوای وب شما برای استراتژی SEO امر مهمی است. سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو، با کمک به بالا بردن رتبه سایتتان در موتورهای جستجویی مانند Google یا Bing شانس دیده شدنتان را افزایش می‌دهد.

تحقیق درباره کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند، اصطلاحاتی که جمعیت هدفتان بیشتر جستجو می‌کنند را شناسایی کرده و در محتواهای خود بکوشید تا به سوالات متداول آنها پاسخ دهید. کلمات و عبارات کلیدی طولانی که پیدا کرده اید می‌توانند در کل مطلب گنجانده شده و رتبه سایت شما تاثیر خوبی بگذارند.

کلمات کلیدی خود را در تمام قسمت های محتوا از جمله متن alt تصاویر و توضیحات متای سایت وارد کنید.

 

 

شعار "اگر بسازیش آنها هم از راه می رسند" ممکن است برای شخصیت کوین کاستنر در فیلم مزرعه رویاها کار کرده باشد، اما در دنیای واقعی، این توصیه برای هیچ کسب و کاری مفید نیست.

برای جذب مخاطب باید از قبل برنامه ریزی کنید و در مورد بهترین استراتژی بازاریابی برای برندتان تصمیم بگیرید.

در اینجا قرار به بهترین راه هایی که می توانید از طریق آن مشتریان خود را پیدا کنید، اشاره کنیم.

  • ایمیل مارکتینگ: بازاریابی از طریق ایمیل راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان و به اشتراک گذاشتن همه کارهای جالبی است که انجام می‌دهید. شما می توانید خبرنامه های الکترونیکی، دعوت نامه ها، تبلیغات فروش و به روزرسانی‌های محصولات خود را طراحی کرده و ارسال نمایید. متناسب با پیامی که قرار است به مخاطب انتقال دهید، قالب طراحی خود را انتخاب کنید. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند تعامل کاربران با برند شما را بهبود ببخشد و ترافیک سایت شما را افزایش دهد.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو): SEO مولفه‌ای کلیدی در افزایش بازدید سایت شماست. سئو این امکان را ایجاد می‌نماید تا برندتان را از نظر موتورهای جستجو وب مهم جلوه دهد. این مولفه یکی از مهم ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می شود که در انواع کسب و کارهای اینترنتی استفاده می‌شود.

 

سئو یکی از سه راه موجود برای افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. استفاده از کلمات کلیدی خوب و ساخت عبارات کلیدی درست از آنها و به کار گرفتنشان در محتواهایی که ایجاد می کنید، رتبه سایتتان در موتورهای جستجو را بهتر می سازد.

 

پلت‌فرم آموزش سئوی وبزی یکی از مراجع خوب برای آشنایی با موضوع سئو و بهینه سازی سایت ‌تان برای هر کلمه‌کلیدی ‌ای که مد نظر شما می‌باشد، است.

 

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی به کسب و کارتان کمک می‌کند تا سریعاً در معرض دید مردم قرار گرفته و با کمترین هزینه به افراد مختلف در سراسر جهان معرفی شوید.

چه فیس‌بوک باشد، چه لینکدین، اینستاگرام و یا هر شبکه ای دیگر، باید محتوای جذاب مربوط به شغل خود را به درستی اشتراک بگذارید. برخی از بهترین شیوه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی که باید آن را به خاطر بسپارید شامل ارسال منظم پست ها، افزودن هشتگ و شکلک های مناسب به آن، تعامل با کاربران و استفاده از قابلیت پخش زنده می‌شود.

 

۷-  برند خود را ثبت کنید

دلایل خوبی وجود دارد که کسب و کار اینترنتی خود را ثبت کنید. مزایای مالیاتی، کسب اعتبار بیشتر در میان سرمایه‌گذاران (تسهیل در جذب سرمایه) و ایجاد مسئولیت محدود از جمله این دلایل است.

به خاطر داشته باشید که بسته به موقعیت مکانی و ساختار کسب و کارتان، ممکن است از شما مالیات گرفته شود. وقت بگذارید و یاد بگیرید که برای اداره کسب و کار آنلاین خود، به چه تعهدات مالیاتی نیاز دارید.

 

۵ ایده کسب و کار اینترنتی که می توانید از امروز آنها را شروع کنید!

ایده های جذاب برای کسب و کار اینترنتی کم هم نیستند. راه‌اندازی پادکست، نوشتن کتاب الکترونیکی، مشاوره با شرکت ها یا فروش آنلاین از جمله مواردی هستند که می‌توانید با به کار بردن ایده های نو در آنها به موفقیت برسید. بهتر است با توجه به شیوه زندگی و اهداف حرفه ای خود ایده مناسبتان را پیدا کنید.

اجازه دهید ۵ کسب و کار جذاب اینترنتی را به شما معرفی کنم.

 

 

۱- بلاگری

ورود به حوزه وبلاگ نویسان می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. از لحاظ تاریخی، ژورنالیستی و نویسندگی در فضای مجازی حرفه‌ای است که اگر به درستی انجام شود، مخاطبان زیادی به دنبال می‌آورد. وبلاگ نویسی در حال حاضر یکی از سودآورترین راه های به اشتراک گذاشتن تجربیات و تخصص محسوب می‌شود.

هنگام راه‌اندازی یک وبلاگ، باید به خوبی بدانید که قرار است درباره چه موضوعاتی دست به قلم شوید و مخاطبانتان چه کسانی هستند. می توانید در مورد نحوه کسب درآمد از وبلاگ خود فکر کنید. برخی از راه های کسب درآمد شامل ارائه خدمات در قالب مشاوره شخصی یا جلسات خصوصی و همچنین میزبانی تبلیغات پولی می‌باشد.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: چطور از وبلاگ خود پول دربیاوریم؟ 7 روش عالی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی

 

 

۲- بازاریابی پورسانتی

برای کسانی که با تلاش بسیار توانستند دنبال کنندگان اینترنتی زیادی جذب نمایند، قابل درک است که بازاریابی وابسته گام طبیعی بعدی در جهت کسب درآمد از آنچه ساخته اند می باشد. یک بازاریاب وابسته با هر بار تبلیغ محتوا در شبکه های اجتماعی خود به ازای افرادی که محصولات یا خدمات شرکت دیگری را سفارش می‌دهند، کمیسیون دریافت می کند.

یکی از معروف ترین سیستم‌های همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی، سیستم همکاری در فروش دیجی کالا میباشد.

 

 

۳- خرده فروشی اینترنتی

افتتاح یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود این مزیت را دارد که به شما امکان می دهد همه جنبه های شغلی خود را کنترل کنید. از مدیریت انجام سفارش تا بهینه سازی تجربه خریداران بر عهده شما خواهد بود.

 

 

۴- تدریس دوره های آنلاین و وبینار

آماده اید که تخصص خود را در قالب درس به اشتراک بگذارید؟ بهتر است بدانید که آموزش یک دوره آنلاین روش خوبی برای درآمدزایی شماست. به خودتان وقت بدهید تا یک دوره آموزشی منحصر به فرد بسازید و برای اجرا آن برنامه ریزی کنید.

گزینه دیگری که در پیش روی دارید ایجاد یک وبینار است. ارائه های آنلاین است که معمولاً به صورت زنده برگزار می شوند. وبینارها ابزار قدرتمندی هستند که بینندگان و متخصصان صنعت با پرداخت هزینه شما را می بینند و از دانش و تجربه شخصیتان استفاده می‌کنند.

 

۵- یوتیوبر شدن

YouTube  بیش از دو میلیارد عضو در سراسر جهان دارد و بازدیدکنندگان آن یک سوم کاربران اینترنتی جهان را تشکیل می دهند. اگر به دنبال راه هایی برای ایجاد ارتباط با انبوهی از مخاطبان و روایت داستان خود در مقابل دوربین هستید، این پلتفرم اشتراک ویدیو گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

روش های موثر زیادی برای کسب درآمد در YouTube وجود دارد. فروش کالا، مشارکت با یک برنامه وابسته و یا ایجاد محتوایی که اسپانسر دارد، از جمله این روش ها می‌باشد.

 

 

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده
رضا گفت:
اطلاعات مفیدی بود. قصد دارم یک کسب و کار با استفاده از وبزی درست کنم. امیدوارم همه چیز خوب جلو بره.

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید