Clicky

بازار کار و درآمد طراحی سایت در ایران چگونه است؟

بازار کار طراحی سایت

 

درآمد و بازار کار طراحی سایت چطور است؟


با توجه به رشد روزافزون تکنولوژي و تغییراتی که در ماههای گذشته ایجاد شده اکثر کسب و کارهای جدید و سنتی علاقه بیشتری به حضور در فضای آنلاین پیدا کردند و بازار کسب و کارهای آنلاین ظاهرا پر رونق تر و جذاب تر و در عین حال کارآمدتر شده است.

 

در امتداد این تغییرات افراد به مشاغل مرتبط با کامپیوتر و طراحی سایت علاقه مند تر شده اند.

 

حال اگر شما هم علاقه مند به ورود به بازار کار طراحی سایت هستید و این فرصت کاری را درک کرده اید در این مقاله نکات جالب و مهمی برایتان داریم.

 

کسب درآمد با سایت ساز وبزی

 

۱) اگر با چندین زبان برنامه نویسی آشنایی دارید که در دانشگاه و یا دوره های آموزشی، آموزش دیده اید و میخواهید وارد بازار کار طراحی سایت شوید ولی سابقه کاری برای استخدام شدن در یک شرکت طراحی سایت را ندارید..

 

۲) اگر در کدنویسی مهارت ندارید ولی به واسطه ی توانایی بصری و سلیقه خوبی که دارید علاقه مند به ورود در حوزه طراحی سایت هستید ..

 

۳) حتی اگر در یک شرکت طراحی سایت مشغول به کار هستید اما از درآمد کامندی رضایت ندارید و دنبال افزایش درآمد خود هستید...

 

۴) و یا اگر به دنبال روشی برای کسب درآمد هستید اما تخصص و مهارت بالایی ندارید و میخواهید از روشی ساده و به روز درآمد داشته باشید...

 

برای شما پیشنهادی بسیار جذاب داریم که میتوانید بدون داشتن تخصص و سرمایه و سابقه کار از روشی عالی و ساده درآمد میلیونی کسب کنید.

پس همراه ما باشید تا هم با بازار کار و درآمد طراحی سایت بیشتر آشنا شوید و هم با پیشنهاد جذاب ما درآمدزایی خود را از همین امروز شروع کنید...

 

با توجه به اینکه در دوره ای هستیم که تب و تاب راه اندازی کسب و کارهای آنلاین بسیار بالاست و در هر ثانیه و هر لحظه افراد زیادی در فکر ورود به فضای آنلاین هستند، میتوان گفت که بازار طراحی سایت بسیار داغ و پر رونق است و بعضا دیده میشود شرکت‌های طراحی سایت درآمدهای میلیاردی دارند.

 

-خیلی از افرادی که پیش از این به روش سنتی کار میکردند، حالا برای گسترش کسب و کار خود تصمیم دارند که یک سایت طراحی کنند تا دیگر محدود به یک شهر و منطقه و محل زندگی خود نباشند و بتوانند با سایتشان در تمامی شهرها کار خود را تبلیغ کنند و جذب مشتری کنند..

 

طراحی سایت با سایت ساط وبزی

 

میخواهند وارد فضای آنلاین شوند تا  از این بازار وسیع ماهی های بزرگتری شکار کنند!

 

-و همینطور کسانی که بتازگی کسب و کار یا استارت آپ خود را راه اندازی کرده اند و تصمیم به راه اندازی سایت و ورود به فضای آنلاین را دارند.

 

-فروشگاهها و پیج های اینستاگرامی که برای مدیریت بهتر روند کاری و موجودی انبار کالاهای خود و ثبت سفارش ها و تولید محتوا و تبلیغات سایت و مانور دادن روی بحث داغ سئو تصمیم به داشتن سایت دارند...

 

همه اینها بازار هدف طراحی سایت را تشکیل می‌‌دهند که بسیار بزرگ و وسوسه کننده است.

 

جالب است بدانید که روزانه هزاران بار کلماتی از جمله: طراحی سایت، شرکت طراحی سایت و ... در گوگل سرچ می‌شود که این هم نشان دهنده ی تعداد افرادی است که در جستجوی شرکت یا فرد مناسب برای راه اندازی سایت خود هستند.

 

همگی خواهان داشتن سایت هستند تا از این قافله عقب نمانند و بتوانند با یک کانال ارتباطی، حرفه ای تر و هوشمندانه تر کار کنند و سهم خود را از این بازار افزایش دهند.

 

حال متوجه شدیم که تقاضای بالایی برای این موضوع وجود دارد وحتی هر روز هم بیشتر می‌شود پس شما هم میتوانید از این بازار میلیاردی درآمد و سهم خود را داشته باشید.

چرا که نه؟

طراحی سایت با سایت ساز وبزی

 

ـ سوال مهم این است که درآمد طراحی سایت چقدر است؟

 

تعرفه های طراحی سایت مشخص و شفاف نیست و هر مجموعه و فردی ممکن است قیمت متفاوتی را برای طراحی لحاظ کند و در این بین حتی گاها به تفاوت فاحش قیمتی هم برمی‌‌خوریم.

 

 مثلا ممکن است برای طراحی یک سایت یک فریلنسر ۴میلیون تومان قیمت بدهد و یک شرکت طراحی سایت ۳۸میلیون تومان !

(همینقدر مبهم و بی پایه و اساس!)

 

نوع قیمت گذاری کاملا بستگی به سابقه کاری و استراتژی آن فرد یا مجموعه دارد و بسیار متفاوت است!

 

یک طراح سایت برای اینکه وارد این حوزه کاری شود و تجربه کسب کند باید ابتدا برای شروع کار خود، در یک شرکت طراحی سایت فعالیت کند تا با انجام پروژه های مختلف تجربه و مهارت لازم را به دست آورد تا بتواند مستقل هم فعالیت کند.

 

-حقوق یک طراح سایت در شرکت ها بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان است.

 

اما اگر شما مایل باشید که  بصورت فریلنسری فعالیت کنید قطعا شرایط درآمدی بهتری خواهید داشت.

 هرچند که نداشتن نمونه کار برای جذب مشتری در ابتدای امر از اصلی ترین مسائل شما خواهد بود اما نگران نباشید(:

 

میتوانید چند نمونه سایت طراحی کنید و آدرس آنها را برای مشتریان خود ارسال کنید تا در شروع کار مشکلی جهت جذب مشتری نداشته باشید و البته می‌توانید از روشهای تبلیغاتی هم استفاده کنید.

 

پیشنهاد میکنیم این مقاله را هم بخوانید: آموزش ساخت وب سایت حرفه ای ـ راهنمای قدم به قدم طریقه ی ساخت سایت

مزایای طراحی سایت بصورت فریلنسری:

 

طراحی سایت با وبزی فریلنسری

فریلنسری کار کن و رییس خودت باش!

 

  •  برای دانشجویان و افراد دو شغله فریلنسری انتخاب بهتری است.
  •  فریلنسرها مجبور نیستند که  ساعات خاصی را در محل کار خود حاضر شوند و می‌توانند هر زمانی که می‌خواهند کار کنند و می‌توانند زمان خود را مدیریت کنند.
  •  می‌توانند از بین پروژه ها آِن پروژه ای که دلخواهشان است را انتخاب کنند و درآمد افراد در این روش ثابت نبوده و وابسته به تعداد پروژه هایی است که در طی ماه انجام می‌دهند.
  •  اگر بصورت فریلنسری کار کنید درآمد شما میتواند حتی بیش از ۲۰ میلیون تومان باشد و پتانسیل درآمدی در این سبک از فعالیت بسیار بالاست.

 

حالا باید چطور اقدام کرد؟

 

طراحی سایت با سایت ساز وبزی


اگر تمایل دارید که بصورت حرفه ای تمامی اصول کدنویسی را فرا بگیرید، روشهای متفاوتی وجود دارد که هم زمان‌بر است و هم نیاز به تمرین و کسب مهارت دارد.

 

اما اگر می‌خواهید که به سرعت و حتی از همین امروز شروع کنید و وارد بازار کار طراحی سایت شوید قطعا پیشنهاد ما برایتان بسیار جذاب و کارآمد خواهد بود تا از همین ماه سریع، ساده و بی دردسر اولین درآمدتان را داشته باشید.

 

شما میتوانید از سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی استفاده کنید.


وبزی یک سایت ساز حرفه ای و منعطف است که بدون نیاز به دانش طراحی سایت و برنامه نویسی میتوانید به طراحی و دیزاین (design) کردن سایت خود بپردازید و بهترین و متفاوت ترین سایت ها را با آن بسازید.

  

اگر میخواهید با وبزی درآمدزایی کنید میتوانید بصورت فریلنسری کار کنید٬ پروژه بگیرید و از  بین قالب های موجود در وبزی قالبی که مناسب مشتری و پروژه شماست را انتخاب کرده و براساس سلیقه خود و نیاز مشتری طراحی کنید.

 

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: چرا سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی بهترین انتخاب برای ساخت سایت شماست؟

 

میتوانید بدون اینکه اسمی از وبزی بیاورید پروژه بگیرید و برای افراد و مجموعه های مختلف سایت بسازید و هر مبلغی هم که خواستید از مشتری دریافت کنید اما سعی کنید که تعرفه ها را منطقی در نظر بگیرید تا اعتماد مشتری را جلب کنید.

  

تازه نیازی هم به یادگیری و یا آشنایی با html و css  ندارید و تمامی آموزشها هم در اختیار شما قرار میگیرد تا از هیچ جهتی نگرانی و دغدغه نداشته باشید .

 

بدون داشتن دانش فنی و سرمایه گذاری شما میتوانید همچون یک مجموعه بزرگ و حرفه ای به کسب درآمد بپردازید و اگر عملکرد خوبی داشته باشید میتوانید ماهانه بیش از ۲۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

 

طراحی سایت با سایت ساز وبزی

برای درآمد شما هیچ محدودیتی وجود ندارد!

 

اگر بطور جدی میخواهید وارد حوزه طراحی سایت شوید و حتی اگر دانش برنامه نویسی هم ندارید با سایت ساز وبزی میتوانید به درآمدهای بالا برسیدکافی است به چند نکته که پیش نیاز کار شماست دقت بفرمایید:

 

  1. تهیه چند نمونه کار قابل ارائه به مشتریان
  2. مشتری مدار بودن و پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان
  3. در دسترس بودن در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و لینکدین
  4. داشتن سایت برای معرفی خدمات خود و تولید محتوای مناسب مطابق با نیاز کارفرماها
  5. آشنایی با فتوشاپ و خلاقیت در طراحی به درآمدزایی بهتر شما کمک میکند
  6. آشنایی اولیه و کلی با سئو هم میتواند برای شما مزیت محسوب شود

 

شما می‌توانید از تمامی امکاناتی که داخل وبزی وجود دارد در راه اندازی سایت مشتریانتان استفاده کنید، امکاناتی که کار کردن با وبزی را برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز میکند.

مثلا:

  • بیش از ۵۰ قالب در وبزی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام که مورد نظرتان بود انتخاب کنید
  • هر قالب را به راحتی با چند کلیک میتوانید تغییر داده و حتی شخصی سازی کنید.
  • امکان قرار دادن درگاه پرداخت روی سایت خود را دارید.

        و ده ها قابلیت و امکان جذاب دیگر...

 

با وبزی تمام آنچه که یک سایت حرفه ای نیاز دارد، شما هم داخل سایت خود دارید ...!


در روشهای دیگر طراحی سایت بخصوص طراحی اختصاصی و وردپرس چالش ها و سختی های زیادی وجود دارد که بسیار زمان بر است در حالیکه با وبزی شما بسیار ساده و راحت و مطمئن میتوانید سایت خود را بسازید.

 

شما با وبزی میتوانید حتی بیش از تصورتان درآمد داشته باشید.

 ۱۰ میلیون، ۲۰میلیون، ۳۰میلیون و...

 

ـ‌ چه درآمدی برای برای شما مناسب است؟

ـ با چه میزان درآمدی میتوانید کیفیت زندگی خود را بالاتر برده و احساس بهتری دارید؟

 

اگر به دنبال راهی مطمئن برای داشتن درآمد بالا و خوب هستید تیم وبزی همراه شماست تا با راهنمایی و آموزشهای لازم و دسترسی به قدرتمند ترین پلتفرم ساخت سایت در ایران به درآمدزایی ورای تصور خود برسید..

 

میتوانید همین امروز شروع کرده و از تایم ۱۴ روزه تستی وبزی استفاده کنید و بصورت رایگان و تستی با وبزی کار کنید تا با فضای آن آشنا شوید و اولین سایت خود را بسازید..

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از همکاران ما در وبزی مشاوره رایگان بگیرید:

۰۲۱-۲۲۲۲۵۰۶۴

۵
از ۵
۳۴ مشارکت کننده
امیر گفت:
میشه راجب شرایطی که با وبزی برای مشتری ها سایت درست کنم بیشتر توضیح بدید؟ چقدر باید از هر مشتری بگیرم؟
    نگار گفت:
    سلام - من هم سوال اقای امیر رو دارم. میشه راجب شرایطی که با وبزی برای مشتری ها سایت درست کنم بیشتر توضیح بدید؟ چقدر باید از هر مشتری بگیرم؟
      جابر گفت:
      سلام میشه بمن هم بگویید که چطوری و از کجا سفارش کار بگیرم
      لطفا لینک شو برام ایمیل کنیید ممنون میشم
        پشتیبانی وبزی گفت:
        بهترین نقطه برای شروع اقوام و اشنایان هست.
    پشتیبان وبزی گفت:
    سلام
    تعرفه ای که از مشتری میگرید یک مورد ثابت نیست. با توجه به نمونه کارهایی که دارید و کیفیت کارتون ممکن شما قیمت متفاوتی بگیرید. با توجه به کیفیت کارتون رقمی بین 1.5 تا 15 میلیون رقم مناسبی است (خرداد 1400)
رضا گفت:
ممنون از وبزی. بنده یک گرافیست هستم. فکر نمی کردم به این راحتی بتوانم برای مشتری هام سایت طراحی کنم و کسب در آمد کنم.
    پشتیبانی گفت:
    خواهش میکنم رضا جان

برای ساخت سایت خودتان آماده اید؟

رایگان شروع کنید